دلانه


    نویسندگان

    غریب ِ قریب

    شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

    تو آخرین زیارتی که رفتم ، دوتا نکته ی اساسی فکرم رو مشغول کرده بود ...

    1- اگر امام رضا علیه السلام ، زنده بودند هم اینقدر مشتاق و زائر داشتن ؟

    هر ساله این همه مشتاق از سراسر ایران می رفتن دیدنش؟

    تو دلم عجیب غم غربت آقا لونه کرد ...

    2- فهمیدم چرا از مرگ می ترسم ...

    اینجا ، تو این دنیا ... هروقت بخوام و بطلبه می رم پابوسش ... اونجا .. تو غربت و وحشت قیامت ، اگه بخوام و نیاد چی؟

    اعمالم ... اعمالی که پرده ی سِـترِ الهی از روش برداشته می شه ... 

    می ترسم از روزی که بمیرم و مرگ فاصله ای باشه بین من و رضای دلم ...

    .

    .

    .

    از کجا بگویم که حتم داشته باشم، نشنیدی اش؟!

    از کجا بنویسم که مطمئن باشم، نخواندی اش؟!

    از کجا بغض کنم که دلم قرص باشد، ندیدی اش؟!

    از کجا سکوت کنم که قسم بخورم، نمی دانی اش؟!

    از کجا، رضایت زندگی ام؟!

    از کجا؟!

     

    قد رفع کردن همه ی اشک و بغض این دنیا،

    قد برطرف کردن همه ی دلتنگی های زندگی ام ...

    قد کنار آمدن با همه ی بودن هایی که کنارم به "نبودن" رسید،،

    قد کنار زدن همه بودن هایی که طالب شان نیستم ...

    قد تسکین تمام احساسم...

    قد آرام کردن تمام دلم ...

    به لبخندهات، احتیاج دارم ....

    باید ببینمت، رضای دلم !

    • ضحـ ـی

    همدل  (۷)

  • علی رسولان
  • رفتارمون که این رو نمیگه
    باید ببینیم چقدر مشتاقیم که به حرف های حضرت آقا گوش کنیم و مهم تر اونوقت
    اینجاست که درصد مشتاقی معلوم میشه
    سلام دوست دلانه ای من..

    اینجا هم اگر آقا نخوان نمیتونید برید زیارتش.
    همین الان هم اجازه لازمه..

    اما واقعا برام سوال شد،اونجا چطوری میشه امامان رو دید؟؟ چه عملی باید داشته باشیم که اجازه بدن؟


  • عباس زاده
  • آه ...





    سلام علیکم مومن
    حلول ماه ربیع بر شما مبارک
    عزاداریهاتون هم قبول ان شاالله
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

  • مــ. مشرقی
  •  غریب کشی رسم نبود، شد!
    وقتی آشنا رو نمیشناسن و سر میبرن چه برسه به غریب!

  • شیخ صاعد بالازاده
  • سلام، قسمت اولش خیلی حرف حساب بود و قسمت دومش، حداقل برای من، تنها دلیل نیست!
  • زهرا فاطمی
  • سلام..
    و تبدیل این ترس ها به امید وصال همه دست خود ماست. با تبعیت از ایشان..
    تا مورد محبت خدا قرار گیریم..

    ان کنتم تحبون الله فاتبعونی یحببکم الله..

    الهی که مصداق اکمل این آیه باشید.. و در جوار حضرات معصومین علیهم السلام و در کلاس درسشان حاضر باشید همیشه.. در دنیا و آخرت..

    شاد باشید و سرزنده الهی
  • ... یک بسیجی ...
  • رهبر انقلاب، امروز: «نفوذِ جریانی» از «نفوذِ فردی» خطرناک‌تر است/ نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت به‌وسیله‌ی پول و جاذبه‌های جنسی با هدف تغییر باورها، آرمان‌ها، نگاه‌ها و سبک زندگی/ آماج نفوذ جریانی، «نخبگان»، «افراد مؤثر»، «تصمیم‌سازان» و «تصمیم‌گیران» هستند/ نفوذ خطر بزرگی است.

    لحظه هایتان مهدی (عج)پسند

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">