دلانه


    نویسندگان

    جای خالی

    دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

    گاهی تمام ِ لذت ِ زندگی در خنده های از ته ِ دل ِ آن کودکی ست که مُهر ت را از سر ِ سجاده برمی دارد و فرار می کند ..

    .

    .

    .

    و تو فقط لحظه ای از آن تمام ِ لذت ِ زندگی را حتی خیال هم نمی توانی بکنی... وقتی که سریع تر از زمانت پیر می شوی ... پیر می شوی .... ..

    • ضحـ ـی

    همدل  (۶)

    چقدر دلتنگ دلگویه های دلانه ام ...
    و
    بی تاب رفتن

    :(
    پاسخ:
    تو خود حجاب خودی حافظ .. از میان برخیز ...
    سلام بانو
    روضه ای بود این دو جمله
    :((((

    منم دلتنگ دلگویه های دلانه ایِ ... هستم
    :(

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام

    ...
    چه دلتنگی نابی...
    پاسخ:
    :(
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • من واقعا اون جمله ی بالای پست رو از ته دلم درک کردم!!
    انقدری که برام اتفاق افتاده اما تکراری نمیشه:))
  • حکیم برجیان
  • یک خاطره ای دارم که سر نماز یک بچه ای با مار اسباب بازی اش به من نیش می زد و انتظار جواب داشت!
    این عکس خیلی به مطلب می خورد
  • پرواز سپید
  • تو خود حجاب خودی...
    برخاستنم ارزوست...

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">