دلانه


    نویسندگان

    آیا کسی هست مرا یاری کند؟

    چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ

    گوشیم زنگ خورد ، از آموزش دانشگاه زنگ زده بودند ... آقای پشت خط گفت خانم چرا این ترم ثبت نام نکردین؟ گیج شدم گفت واحدی نمونده که، پایان نامه رو ترم قبل گرفتم 

    گفت اما هنوز چند واحد اخذ نشده دارید یکهو یادم اومد چی شده... گفتم بله درسته ترم یک رو دانشگاه... بودم و نمرات اونجا رو هنوز نیاوردم

    گفت خانم باید زودتر نمرات رو بیارید و گرنه به مشکل برمیخورید گفتم چشم ...حتما. گفت حداکثر تا سی ام و من تکرار کردم حتما حتما آقا، ممنون از تماستون

    ولی اون با خودش نگفت من چرا تا الان نمرات رو نیاوردم:(

    آقای کارشناس آموزش نمی دونست من هنوز تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی رو به دانشگاه ترم یکم تحویل ندادم که بتونم نمره ای تحویل بگیرم

    آقای کارشناس آموزش نمی دونست من دل رفتن به دانشگاه کارشناسیم رو ندارم... نمی دونست من طاقت ندارم ببینم یکی دیگه جای خانم کارشناس آموزش محبوب من نشسته... نمی دونست من حتی نتونستم به مجلس ختم کارشناس آموزش دوست داشتنیم که از بهترین دوستانم و از مهربونترین همکارام بود، برم.

    آقای کارشناس آموزش نمی دونه بعد تلفنش قلب من سنگین شد و هر چی فکر می کنم نمی تونم خودم رو راضی به رفتن کنم ... نمی دونم چطور از من انتظار داره تا سی ام نمرات رو بهش تحویل بدم

    -----------------------------------------------------

    کاش قدر اطرافیانمون رو بیشتر بدونیمحتی کسایی رو که به نظر نمی رسه نقش پررنگی در زندگیمون داشته باشن، مطمئن باشیم قراره موقع نبودنشون مــــــــــــــدام به یادشون بیافتیم و آه بکشیم

    قبل از اینکه از دستشون بدیم اقرار کنیم که چقدر دوستشون داریم و چقدر برامون ارزشمندن.

    • سما بانو

    همدل  (۲)

    به نظرم درک این حس نسبت به غریبه ها برای کسایی که همین حس رو نسبت به نزدیکاشون ندارن خیلی دشوار باشه 
    دنیا یه همین نمره دادن ها نمره گرفتن ها 
    رفتن ها اومدن ها 
    زیاد سخت نگیرید وگرنه به مشکل برمی خورید
    پاسخ:
    سلام
    برای شما که دشوار نیست؟

    درسته زندگی همین اومدن و رفتن هاست اما مگه میشه به زندگی بی تفاوت بود؟
    زندگی از آدما ، اشیا و... و حس هایی که بینشون هست تشکیل شده اصلا بدون این حس ها زندگی جریان نداره 

    ایشون هم برای من فقط یه کارشناس آموزش نبودن یه دوست خوب بودن(خدا رحمتشون کنه:( )

    یاعلی

    عین همین جمله رو
    وقتی من دلم خیلی شکسته بود از رفتن معاون دوست داشتنیمون از مدرسه
    یه نفر به من گفت
    و اونجا من دلنوشتم رو ثبت کردم که حاضرم هزاربار برای آمد و رفتن ها شاد شوم یا اشک بریزم،اما نگذارم که بخشکد ریشه ی احساس من.

    این اصلا نشانگر شکنندگی یاد راضی نبودن به کار خدا نیست
    زمین تا آسمون تفاوته بین لطافت روح و نازک نارنجی غرغرو بودن!
    پاسخ:
    سلام
    درسته انسان بدون احساس که انسان نیست سنگه
    اما زیادی احساساتی بودن هم خوب نیست اصلا خوب نیست
    هم شکننده میشی و هم موجب تصمیمات اشتباه میشه گاها

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">