دلانه


    نویسندگان

    روز خوب خدا

    پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ

    ‌ ‌

    میلاد امیرالمؤمنین مبارک.


    قسم به وعده‌ی شیرین «مَن یَمُت یَرَنی»

    که ایستاده بمیرم به احترام علی ‌


    استاد جاودان:جان دادن سخت است اما به استناد روایات محبین و

    شیعیان امیرالمومنین در هنگام جان دادن مثل زنانی که محو جمال

    یوسف بودند و انگشتان خود بریدند ؛ جان می دهند و محو جمال

    امیرالمومنین اند.

    • سما بانو

    همدل  (۴)

    مرسی عالی بود
    پاسخ:
    سلام
    :)

    یاعلی
    یعنی میشه ... ؟
    پاسخ:
    سلام
    عیدتون مبارک
    چرا که نه
    وقتی با مهربانترین طرفیم ناامیدی معنا نداره
    هر روزتون عید

    یاعلی
    سلام علیکم مومن
    ایام وفات حضرت زینب سلام الله علیها تسلیت باد
    التماس دعا داریم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بر شما هم تسلیت...
    بنده که محتاج دعای شما خوبان هستم ولی دعاگو بودم و هستم به شرط لیاقت
    عاقبت همگیمون ختم بخیر ان شالله

    یاعلی
    سلام سماجان
    خوبی عزیزم؟
    اوضاع احوال خوبه؟
    پاسخ:
    سلام نازنینم
    الحمدالله شما خوبید بهار جان؟
    چرا نیستید؟ 
    نگران خانواده شمده بودم، براتون خصوصی نظر گذاشتم ولی به نظرم ثبت نشده :(
    اما از پاسخ نظرات دوستان متوجه شدم که الحمدالله مشکلی ایجاد نشده
     
    درگیر پایان نامه ام بیشتر
    خیلی خوشحال شدم از دیدن نظرتون

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">