دلانه


    نویسندگان

    شکـــــــــر

    شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ب.ظ

    :)

    خدا خیر بده به بزرگواران مجازی که گاهی بهتر از دوست غیرمجازی به کمکت میان

    اینکه بخوای تنهایی حرص بخوری همه چی رو از ذهنت پاک می کنه اما همین که یکی پیدا بشه که بتونی از مشکلت باهاش صحبت کنی ذهنتم باز میشه

    شاید برای همینه که باید خدا رو بعنوان بهترین ونزدیکترین دوست همیشه در کنارمون داشته باشیم و باهاش درد و دل کنیم، مطمئنا خودش دستش رو از آستین یک زمینی به سمتت دراز میکنه

    از بزرگان زیادی خوندم و شنیدم که هرجا به بن بست خوردی، هر موقع دلت گرفت، هر زمانی که به مشکلی برخوردی ... استغفار کن.

    این کار رو انجام میدم مخصوصا برای دوستانم چون کار دیگه ای برای خوب کردن حالشون ازم ساخته نیست


    موقع نماز، صحیفه رو برداشتم که بخونم و آروم بشم باز کردم و خواستم برم سراغ فهرست، یادم اومد حاج آقا صمدی می فرمودن وقتی شب قدر قرآن رو باز می کنی اون صفحه ای که باز شد همون رزق سال توست، برای همین رفتم سراغ دعایی که باز شده بود، رزق من:

    دعای 39 صحیفه سجادیه: طلب عفو و آمرزش

    خدایا، بر محمد و خاندانش درود فرست و رویِ شهوتِ مرا از هر چیزِ حرامی بگردان، و دستِ آزمندیِ مرا به هیچ گناهی مرسان، و مرا از آزردن هر مرد و زنِ مؤمن و مسلمان برکنار دار.

    خدایا، اگر بنده‌ای در حق من به کاری دست زده که تو او را از آن باز داشته‌ای، یا آبروی مرا، که تو حرمت آن را بر او لازم گردانیده‌ای، به ناحق ریخته است، و در این حال از دنیا رفته، یا زنده است و حق من بر گردنِ وی باقی است، او را در ستمی که بر من روا داشته بیامرز، و در حقی که از من با خود برده است ببخشای، و او را به سبب آنچه با من کرده سرزنش مفرمای، و بدی‌هایش را پیش چشمش میاور که آزرده خاطر شود. این عفو و بخشایشِ بی‌دریغ و بخششِ رایگان من درباره‌ی آنان را پاک‌ترین صدقه و برترین عطیّه‌ای قرار ده که صدقه دهندگان و تقرّب جویان به دیگران می‌بخشند،

    و در عوضِ این گذشت، از من درگذر، و در برابرِ دعایم در حق آنان، بر من رحمت آور، تا هر یک از ما به مدد فضل تو به سعادت رسیم و به احسان تو روی رهایی بینیم.

    خدایا، اگر بنده‌ای از بندگانت از من آسیبی دیده، یا از جانب من به او آزاری رسیده، یا من به دستِ خود و یا به وسیله‌ی کسی بر او ستمی کرده‌ام و حقّش را تباه ساخته و مانع دادخواهی‌اش شده‌ام، بر محمد و خاندانش درود فرست و با توانگریِ خود رضایت او را از من فراهم ساز، و حقّش را تمام و کمال ادا فرما.

    سپس مرا بری گردان از آنچه حکم تو بر من لازم کند، و رهایی بخش از آنچه عدل تو فرمان دهد؛ زیرا نیروی من تاب انتقام تو را ندارد، و توان من با خشم تو برابری نتواند، که اگر طبق حق، و برابر آنچه کرده‌ام، مرا پاداش دهی، هلاکم کرده‌ای، و اگر مرا با رحمت خود نپوشانی، به نابودی‌ام افکنده‌ای.

    خدایا، ای معبود من، از تو بخشش چیزی را می‌خواهم که عطای آن از تو هیچ نمی‌کاهد، و برداشتنِ باری را خواستارم که برگرفتن آن بر تو دشوار نمی‌آید.

    ای معبود من، از تو می‌خواهم که نَفس مرا ببخشایی؛....

     
    ----------------------------------------------------------------

    خدایا ببخش هرکسی که حقی به گردنش دارم و حقی بر من داره به اندازه سلام و کمتر از سلام

     بهترین ها نصیتون

    یاعلی

    • سما بانو

    همدل  (۱۲)

    چه دعای قشنگی :)
     
    پاسخ:
    سلاااام بانو
    بلــــــه خیلی
    اصلا حال عجیبیه مخصوصا وقتی فکر می کنی یه معصوم اینطور دعا کرده خجالت زده میشی
    دلتون همیشه آروم

    یاعلی
    دعای زیبایی هست.. ان شاءالله توفیق داشته باشیم از این خزینه های ارزشمند علم و معرفت و رحمت ائمه علیهم السلام بیشتر استفاده کنیم.
    پاسخ:
    سلام
    بله همین طوره... تمام دعاها دلنشین هستند... صحیفه سجادیه که دیگه محشره
    ان شالله
    ان شالله به دعای خوبان

    یاعلی
    یا اله العالمین ...
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    عیدتون مبارک
    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی
    سلام

    عید بر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه...

    و خدا توفیق سربازی امام رو به شما و همه مشتاقان عنایت کنه...
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام
    عید شما هم مبارک
    ان شالله زیر سایه ولایت بتونیم لیاقت سربازی امام زمان رو پیدا کنیم
    ممنون از دعای خوبتون

    هر روزتون عید... بهترین ها نصیبتون

    یاعلی
    سلام سماجانم
    عیدت مبارک عزیز دل
    بهترینها نصیبت
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلااااام بهار عزیزم
    عید شما هم مبارک
    چقدر شاد شدم وقتی نظرتونو دیدم

    هر روزتون عید .... بهترین ها رو از صاحب این روز عیدی بگیرید 

    یاعلی
    سلام
    عید شما هم مبارک
    و ایضا بهترین ها نصیب شما نیز هم :)
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام
    سپاس از شما
    :)
    هر روزتون عید

    یاعلی
    سلام علیکم...
    ذکر یونسیه رو جدی بگیریم.
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله
    ان شالله حتما... ممنون از پیشنهادتون

    یاعلی
    گاهی با یک منبر، یک جمله، یک واژه و حتی یک اشاره از یک صاحب نَفَسی، راه چنان بر انسان روشن می شود که با صدها شب دود چراغ خوردن و پای کتاب خسبیدن چنین گشایشی حاصل نیاید..
    امروز توفیق شد ساعاتی رو در محضر این بزرگوار بهره ببرم. خداوند سایه ی روحانیون حقیقی رو از سر ما کم نفرماید..
    پاسخ:
    سلام
    کاملا درسته... اصلا نفس حق راهگشاست
    عجب سعادتی... ان شالله توفیق عمل به فرمایشات بزرگواران رو هم پیدا کنیم

    یاعلی
  • آرزوی جهان ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • چــلــه عــاشــقــی

    سلام و احترام

    طرح چله زیارت عاشورا
    به نیت سلامتی مولا و تعجیل در فرج ، ترک گناهان و زمینه سازی ظهور
    هدیه محضر مقدس حضرت نرجس خاتون


    شرایط طرح:

    شرط اول : اهتمام بر ترک محرمات و انجام واجبات ؛
    شرط دوم : در ابتدا و انتهای دعا 100 مرتبه تکبیر ( الله اکبر ) گفته شود ؛
    شرط سوم : نماز زیارت در صورت امکان خوانده شود.


    شروع طرح : از بیستم شعبان تا عید سعیدفطر


    لطفا آمادگی خود را جهت همراهی با کاروان عاشقان اعلام فرمایید.
    التماس دعای ظهور 

    پاسخ:
    سلام
    سپاس از دعوت
    مثل اینکه لیاقت شرکت در طرح رو نداشتیم
    نظرتون بعنوان هرزنامه شناخته شده بود

    التماس دعا

    یاعلی
  • ... یک بسیجی ...
  • التماس دعا

    عکس کبوتر رو خیلی دوست دارم...

    یاحق
    پاسخ:
    سلام

    محتاجیم به دعای خیر 
    عکس قشنگیه ... دست بانو" وخدایی که در این نزدیکیست" مریزاد با انتخاب خوبشون :)

    خوش آمدید به دلانه

    یاعلی
    سلام
    خداقوت
    پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک
    مبارک

    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم مبارک
    ان شالله جز پر برکت ترین ماه ها براتون باشه

    یاعلی
    السلام علیک یا روح ا...
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام

    و سلام بر خمینی کبیر و خامنه ای مقتدر

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">