دلانه


    نویسندگان

    آتشم بزن

    چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ق.ظ

    خودت سرشتمون رو طوری آفریدی که دوست داشته باشیم کسی که بهمون نیکی می کنه و هر کسی که بهمون ضرری برسونه رو دوست نداشته باشیم


    برای همینه که انقدر دوست دارم

    تو مجازاتم کنی چیزی جز عدل تو نیست پس ظلمی به من نکردی 

    و اگر ببخشی من رو شرمنده تر از قبل می کنی


    تو سراسر خیری و نیکی... پس چطور میشه تو رو دوست نداشت



    +
    حب الله نار لا یمر علی شی الا احترق

    • سما بانو

    همدل  (۴)

    نگاه غیر سطحی!
    آفرین:)
    پاسخ:
    سلام
    طاعاتتون قبول

    بزرگوارید... درس پس میدم

    التماس دعا

    یاعلی
    سلام علیکم خواهر
    طاعاتتون قبول

    امروز روز اول ختم قرآن هست و شیوه کار اینطوره برای شما که نفر هشتم هستید:
    روز اول صفحه 8
    روز دوم صفحه 38
    روز سوم صفحه 68
    و به همین ترتیب تا روز عید فطر که همه ی اضا با هم  4 صفحه پایانی قرآن(600 تا 604) رو میخونیم ان شاء الله.

    و یادمون نره که نیت سلامتی و ظهور امام زمان(عج) هست با اصلاح دسته جمعی نفس هامون،ان شاء الله.
    + هر روز از ختم رو به نیابت از یک شهید بزرگوار قراءت می کنیم که از شهدا در تحقق این هدف کمک گرفته باشیم.

    و من الله توفیق.
    التماس دعا :)
    پاسخ:
    سلام علیکم بانو

    ممنون از اطلاع رسانی
    ان شالله توفیق داشته باشیم

    التماس دعا

    یاعلی
  • مهدی شریفی
  • سلام خدمت خواهر ارجندم
    ممنون که به بنده لطف دارید
    درگیر زندگی هستم و کمتر وقت برای فکر درباره ی نوشتن دارم
    البته مطالبی روزهایی که در کنار همسرم هستم می نویسم ولی به دلیل شخصی تر بودن مطالب جایی نشر پیدا نمی کنه
    پاسخ:
    سلام
    طاعاتتون قبول

    بهترین ها نصیبتون ان شالله

    یاعلی
  • تحفه نویس
  • سلام بر بانو سماء
    هیچ چیز مثلِ الله نیست .
    اگر قرار است با عدل با ما برخورد کند ، بهشت خالی می شود . او می داند ؛ پس برای ما رحمتش را وسعت می دهد .
    شاد باشید
    پاسخ:
    سلام 
    طاعاتتون قبول

    یا واسع المغفره
    تنها به لطف و مرحمت خدا چشم دوختیم

    متعجب شدم وقتی اسمتون رو دیدم...خوش آمدید
    ممنون و همچنین
    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">