دلانه


    نویسندگان

    11 تیر

    جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

    خواستم پارتی بازی کنم و امروز رو یادآوری کنم اما نتم یهو قطع شد

    اما هنوز چندساعتی مونده تا پایان 11 تیر


    به فرموده مقام معظم رهبری حفظه الله، از 7 تیر(6) تا 12 تیر هفته حقوق بشر آمریکایی هست.

    امروز 11 تیر، شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی(ره) 

    روحشون شاد

    ای کاش ...


    ------------------------------------------

    امروز مطلبی میخوندم، یادم افتاد به مکالمه ای که با دوست شیرازیم داشتم خواستم اینجا مطرحش کنم و افسوس بخورم اما شاید میشد همه رو به یک چوب زدن. برای همین فقط یه ای کاش ازش موند.

    و ... کلماتی هستند که قورتشون دادم

    • سما بانو

    همدل  (۷)

  • علی رسولان
  • بنویسید اما نه با این دیدگاه که درست می گید 
    صرفن برای دونستن نظر بقیه 
    همیشه که آدم نمی نویسه، و حرفش این باشه صد در صد درست میگه
    پاسخ:
    سلام
    نمی دونم شاید یه روزی نوشتم 
    شاید...

    ممنونم

    یاعلی
  • دل. بیقرار
  • سلام...
    پاسخ:
    سلام بر سیده بانو کنیز حضرت کریم
    احوال شما؟

    یاعلی
  • مــ. مشرقی
  • اوهوم! اونم چه حقوق بشریییی!!
    قورت نده راحت باش :))
    پاسخ:
    سلام 
    آمریکایی هستش دیگه 
    اونا رو که قورتشون دادم تموم شد ... سریع بعد ان شالله
    :)))

    یاعلی

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    طاعاتتون قبول


    عرض کنم که این پارتی بازی شما، افطاری نداشت؟!(لبخند)
    یه سالگرد می گرفتید ما را هم به صرف افطاری دعوت می کردید خب...چی میشد؟(لبخند)

    در مورد اون مباحثه نامعلوم هم...یا آدم چیزی نمیگه یا کامل میگه...چه معنی داره نصفه نیمه؟!!!!

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از شما هم قبول باشه

    میشد با افطاری همراه بشه اما اول اینکه نت قطع شد نتونستم به دوستان اطلاع بدم :) بعد اینکه جناب رزمنده انقدر سرشون شلوغه که وقت نمی کردند تشریف بیارند مجلس ما هم بی رونق میشد دیگه این شد که فقط به یه یادآوری بسنده کردیم :)

    خواستم بگم اما نشد... شرمنده دیگه... به بزرگواریتون خودتون نادیده بگیرید
    عاقبت شما هم ختم بخیر
    التماس دعا

    یاعلی
    باهام قهری؟؟
    باورکن چاره ای نداشتم
    برام عزیزی
    ممنونم که شبای قدر به یادم بودی
    دعات میکنم سمای خوبم


    پاسخ:
    سلام بهار عزیزم
    قهر که نه، خدا نکنه... ناراحتم :(
    شما هم خیلی عزیزید واقعا دوستون دارم
    خواستم بیام احوالتون رو بپرسم گفتم شاید دوست نداشته باشید اصلا شاید دوستم نداشته باشید که رهامون کردید و رفتید
    به یادتون بودم شب های قدر بیشتر :)
    خیلی بهم لطف می کنید واقعا محتاج دعای خوبانم
    دوست دارم برگردید حضرت دریا نه یک جای دیگه اما باشید

    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • اوووووف بدجور درک کردم اون زیر نویسو

    "قورت دادن کلمات"

    زیر سایه مولا باشی
    پاسخ:
    سلااام بانو
    طاعاتتون قبول

    :)
    چه بد
    :(

    ممنون از دعای خوبتون ان شالله در حق خودتون 
    التماس دعا

    یاعلی
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام 

    یه سوال؟

    ما یزدی های می گوییم "سومین شهید محراب"

    اما در همه جا می گویند "چهارمین شهید محراب" 

    چرا؟
    پاسخ:
    سلام
    خب به نظرم یزدیا شهدا ی محراب بعد از انقلاب رو میگن

    اما بقیه که چهارمین شهید میگن حضرت امیر(علیه السلام) رو به عنوان اولین شهید محراب در نظر گرفتند

    فکر میکنم نقل سومین شهید صحیح تر باشه چون مشخص نیست در فاصله شهادت امیرالمومنین تا اولین شهید محراب بعد انقلاب چند شهید محراب دیگه وجود داشته که اصلا لحاظ نشده

    خوش آمدید به دلانه

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">