دلانه


    نویسندگان

    دلم مث قنوتی که منتظر اجابته

    پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ق.ظ

    دو سالی بود که یک دفعه ای طلبیده میشدم برای زیارت امام رئوف (علیه السلام) 

    یک دفعه ای یعنی طی چند ساعت راهی میشدم ... قربون آقا برم

    اما خب از مدت ها قبلش دلتنگشون بودم و التماس میکردم برای زیارتشون


    امسال تقریبا از دوماه پیش تاریخ سفرمون مشخص بود، هر موقع چشمم گنبد آقا رو میدید به رسم ادب سلام میدادم و عرض ارادت میکردم

    اما دیگه التماس و اشکی برای زیارتشون نبود آخه می دونستم که فقط یه کم دیگه باید دووم بیارم

    از دو هفته پیش انقدر حرف رفتن و نرفتن شد که دلم لرزید .. نکنه آقا جان چون بیتاب نبودم نخواید راهم بدید

    دیگه نگاه هام با التماس بود با خواهش و اشک که آقاجانم میشه بازم اجازه گدایی بدید میشه اجازه بدید بازم نفس بکشم در حریم حرمتون


    متوجه شدم همیشه باید برای محبوبت، اشتیاقت رو نشون بدی باید نشون بدی بدون اون هیچ نیستی، باید برای وصال اشک بریزی باید خودت رو حقیر بدونی و گردن کج کنی

    حضرت آقا، محبوب من، محتاج نگاه مهربون همیشگی تون هستم با سری که از خجالت پایینه و دستی که مثل همیشه خالیه و به سمتتون دراز شده

    ان شالله جمعه راهی حرم حضرت آقا علی بن موسی الرضا(علیه السلام) هستم

    به شرط لیاقت نایب الزیاره و دعاگو هستم و محتاج دعاتون


    کار گدا گدایی و کار آقا کرامته، دلم مث قنوتی که منتظر اجابته

    با التماس و اشک و آه میگم غریب الغربا تمام آرزومونه با هم بریم کربُـ بلا

    --------------------------------------------------------------------

    دست هامو رو به آسمون من برای تو، تو برای من ... برای هم دعا کنیم

    کنکوری ها رو فراموش نکنیم ...خواهرزاده جان من هم کنکور داره، براش دعا کنید لطفا ... الهی همشون موفق باشند و اونچه خیره براشون رقم بخوره

    • سما بانو

    همدل  (۱۰)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دیگه ما اونور توصیه هامونو کردیم 
    :))

    حق میکید همینه 
    باید تشنه باشی تا به آب برسی...

    بعدشم که ان شالله دست پر برگردید 
    ماروهم یاد کنی
    پاسخ:
    سلاااام بانو
    :)
    بهله ... حاجت روا بخیر ان شالله
    اصلا میگم نه که حاجت هاش زیاد بوده بطلبدش خودش بیاد بگه چطوره؟
    :)
    ان شالله به زودی راهی حرم آقاجان بشی 

    و همیشه این آب هست که پی تشنه میگرده

    ان شالله با دست پر از اجایت برای تمام ملتمسین دعا
    حتما ... حتما به شرط لیاقت

    التماس دعا

    یاعلی
  • سرباز صفر
  • سلام دوست عزیز
    در بحث ما شرکت کنید
    حوزه برویم یا دانشگاه؟ نظر شما چیست؟
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1402
    http://sarbaz0.blog.ir/
    منتظر حضور گرم شما هستیم
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه این روزا اصلا فرصت نمی کنم
    عذرخواهم

    یاعلی

  • پسر انسان
  • ما داراترین گدایان عالم...
    پاسخ:
    سلام
    چه حقیقت شیرینی
    و چه افتخاری بالاتر از این

    التماس دعا

    یاعلی
    سما جان
    منو یادت نره
    مخصوص مخصوص
    ........................................................
    با اینهمه نقطه
    پاسخ:
    سلام بهار عزیز
    به شرط لیاقت دعاگوی شما و باقی دوستان هستم

    شما هم منو از دعا فراموش نکنید 

    یاعلی
  • یک برانداز نرم
  • سلام علیکم
    در صحن گوهرشاد ، کنار حوض و رو به روی پنجره التماس دعا ...
    دقیق گفتم که فراموش نکنید
    یاحق
    پاسخ:
    سلام علیکم
    نظرتون رو که خوندم به این فکر کردم که چه مسئولیت سختی رو قبول کردم 
    البته همیشه دعاگوی دوستان مجازی عزیز و بزرگوار هستم
    ان شالله به شرط لیاقت نایب الزیاره خواهم بود

    خوش آمدید به دلانه

    التماس دعا

    یاعلی
  • مــ. مشرقی
  • واای خوشبحالت! خیلی منو دعا کن  خیلیییییییی
    پاسخ:
    سلام خانووووم
    :)
    حتماااا م. مشرقی عزیز
    حتما لیاقتش رو داشته باشم به یادت هستم و دعاگو
    شما هم من رو دعا کن لطفا

    یاعلی
    صبحی این متنتون رو میخوندم که به فاصله یک -آه- تماس گرفتن سه شنبه بلیط داری برا مشهدالرّضا..
    میگم یه مطلبم واسه کربلا بنویسید! اگر آهی باشد....
    پاسخ:
    سلام
    چقـــــدر عالی... واقعا خوشحال شدم 
    الحمدالله

    آه یکی از اسامی خداست دیگه خدا رو صدا زدید و جواب گرفتید

    :)
    حاضرم یه مطلب برای کربلا هم بنویسم اما به شرط اینکه یک آه هم از طرف من باشه
    هنوز در حسرت دیدار حرم اربابم
    :(

    لطفا در جوار امام رئوف(علیه السلام) دلانه ای ها رو از دعا فراموش نکنید

    یاعلی
  • پاک باخته
  • التماس دعای خیلی زیاد
    پاسخ:
    سلام بانو

    حتما عزیزم
    دعام کنید

    یاعلی
  • علی رسولان
  • التماس دعا 
    دیگه نمی دونم الان برگشتین یا هنوز هستین 
    پاسخ:
    سلام
    نایب الزیاره تمام بزرگواران مجازی بودم
    حاجت روا بخیر

    یاعلی
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه ی عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • خوش بسعادتتون

    ب اقا سلام ما رو هم برسون بهشون بگو مارو هم بطلبه گناداریم :(
    پاسخ:
    سلام
    دعاگو بودم ان شالله به زودی زائر آقا باشید

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">