دلانه


    نویسندگان

    قرار شاه و گدا یادتان هست ؟

    شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ب.ظ

    قرار شاه و گدایهو زد به سرمون که پاشیم بریم زیارت

    یه پرس و جوی کوچولو کردیم و یه حساب کتاب سر انگشتی و بلیط و ...

    رسیدیم حرم

    یه زیارت که کردیم ، راه افتادیم بریم دنبال خونه

    اما همون دور اول رو که زدیم ، فهمیدیم حساب کتابامون همچینم درست نبوده و ما دو تا دختر موندیم تو شهر غریب و ...

     

    با پولی که آورده بودیم و برنامه داشتیم ده روز بمونیم مشهد ، فقط می تونستیم دو روز بمونیم ...

    یه اتاق کوچیک گرفتیم اما  به شدت دلخور بودیم که نیت ده روزمون شده بود دو روز ...

     

    روز دوم برای خداحافظی رفتیم حرم

    جزء خوانی بود تو شبستان امام

    خواهرم موند اما من طاقت نشستن نداشتم

    بی تاب بودم

    رفتم نزدیک ضریح

    چند قدمی ضریح ، ایستادم

    جلوتر نرفتم

    خواستم گله کنم

    بگم ممنون آقا

    ممنون که امیدمون رو ناامید کردی

    ...

    اما دلم نیومد

    تمام این حرفا تو دلم بود اما به زبون نیومد ...

    فقط خیره شدم به ضریح و بغضی که نذاشتم بشکنه ..

    زیارت نامه رو خوندم و زیارت وداع رو ...

    برگشتم پیش خواهرم

    دیدم سرپا ایستاده تا زودتر منو بین جمعیت پیدا کنه

    رسیدم بهش

    از خوشحالی بغلم کرد

    گفت خونه جور شد

    باورت نمیشه

    مجانی

     

    چشمام از تعجب گرد شد

    اوج شلوغی مشهد بود

    مگه می شد ؟

     

    گفت به یکی از خدام گفته که اگر خونه ی مطمین و قیمت مناسب سراغ دارید به ما معرفی می کنید

    خادم گفته بود خونه ی خودمون

    ما یک طبقه از منزلمون رو اختصاص دادیم به زوار آقا

    اتفاقا ناراحت بودیم که چرا مدتیه خالی مونده

    تشریف بیارید

    به خودم که اومدم ، دیدم چند دقیقه ای میشه که در آغوش اون خادم در حال اشک ریختنم ...

    ....

    ...

    ..

    .

    ده روز همجواری با اقا در ماه مبارک و شب های قدر ، به یادموندنی ترین زیارت رو برامون رقم زد ....

    .

    .

    .

    آقا هوای زائرانش رو داره

    همیشه

    کاش درک کنیم و قدردان باشیم

     

     

    میلاد این دردانه ی خلقت مبارک

     

    • ضحـ ـی

    همدل  (۷)

    ای وای...
    دلتنگم کردی...
    پاسخ:
    زیارت و شفاعت مولا نصیبتون ان شالله
    دل مان تنگ حرم است
    پاسخ:
    این روزها همه دلتنگیم
    ان شالله شفاعتشون نصیبتون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اولشو ک خوندم
    یادم افتاد ک خودت برام تعریف کردی
    نخوندم باقیشو
    خخخخخخخخ

    ولی آی دبم میخواد
    آی  دلم میخواد

    دیونه شدم 
    پاسخ:
    :)
    ان شالله روزیت به زودی زود ...
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    عیدتون مبارک

    خوش به سعادتتون....
    میگم شما که این همه مستجاب الدعوه اید یه دعا هم برای ما بکنید...جای دوری نمیره ها(لبخند)

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عید شماهم مبارک

    مستجاب الدعوه ؟؟؟؟؟
    ما که دعا نکردیم
    حتی به زبون هم نیاوردیم
    فقط دلمون شکست ، همین

    لطف و مهربانی آقا بیشتر از اینه که بگذاره به زبون بیاد


    یاعلی
    سلام
    آقا رضای مهربون نازنینه..نازنین! :)))
    خوش به حالتون!
    پاسخ:
    سلام

    نازنین :)
    اینم میشه
    قشنگه
    تا حالا به این کلمه فکر نکرده بودم :))))))

    خوش بحال همه مون که همچین آقایی داریم :)
    سلام علیکم مومن 
    میلاد امام مهربانیها بر شما مبارک 
    ان شاالله به زودی در حرم باشید 
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عید شما هم مبارک


    ممنون
    همچنین
    وای :)
    عیدتون مبارک!
    پاسخ:
    :)))))))
    سلام
    عید شما هم مبارک خواهری

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">