دلانه


    نویسندگان

    سلام

    انقدر کلمه توی ذهنم در حرکته که نمی تونم بهشون ترتیب بدم و بنویسمشون

    دلم برای بیان و بیانی ها تنگ شده بود.....دلم برای حرم آقاجانم امام رئوف هم تنگه بدجووور


    امروز روز زیارتی آقاامام رضاجان علیه السلام هم هست... خوش به حال زائرانشون ... خوش به سعادت مجاورانشون

    با یکی از دوستام به مشکل برخوردم و ازش دلگیرم اونم الان زائر آقاست... بی خیال دلخوری شدم بهش پیام دادم که نایب الزیاره باشه، میگه موقع دعای ندبه تو صحن انقلاب یادم بوده ... وااای که چه حس خوبیه این که یکی یه جای خوب بیادت باشه...

    هر موقع به یاد کسی افتادیم براش دعا کنیم و بهش بگیم ... این دعا کردنه خیلی اثر داره شاید متوجه نشیم الان ولی کمترین سودی که برای خودمون داره دلمون رو آروم و پرمحبت می کنه... بهش بگید تا بدونه به یادش بودین که براتون مهم بوده(البته از نوع مجازش:) ) 


    ببخشید که بعد این مدت که نبودم مطلب به درد بخوری نذاشتم فقط دلم میخواست بگم بیادتون هستم و دعاگو...
    -------------------------------------

    عذرخواهی می کنم که کمتر می تونم از مطالب خوبتون استفاده کنم، خیلی وقت ها هم میخونم و نظر نمیگذارم

    درگیر پایان نامه ام :( ... دعا کنید به خوبی و به زودی تموم بشه 

    عنوان: # صحن آزادی_ علی رسولان

    • سما بانو