دلانه


    نویسندگان

    خسته نشدی؟

    جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ق.ظ

    خسته نشدی انقدر نوشتی و پاک کردی؟
    پاک کرده و نکرده دوباره نوشتی و نوشتی

    واقعا خسته نشدی؟

    شانس آوردیم که تو مختار آفریده نشدی و همون کاری که بهت گفته شده و بی کم و کاست و بدون نق زدن انجام میدی

    و گرنه اگه من به جای تو بودم 

    برای پرونده ی خودم هم کلی نق میزدم که آخه خداجون چرا حرف های این بشر رو باور می کنی؟ تو که خودت بهتر می دونی قرار نیست سر حرفش بمونه :( چرا باز میگی همین که صدای الهی العفوش رو شنیدی هر چه کرده و نکرده رو پاک کن و نادیده بگیر

    .
    .
    .
    خدا را شکر که من به جای تو نیستم 

    خدا را شکر که خدای خوبی داریم

    ------------------------------------------------------------------------

    شهادت امام المتقی، جواد الائمه نور دیده علی بن موسی الرضا علیه السلام رو تسلیت میگم

    التماس دعا

    • سما بانو

    همدل  (۴)

    خدا را شکر که خدای مهربون و سریع الرضایی داریم..
    اگر ما جای خدا بودیم اصا افریده نمیشدیم اما خدا اون قدر عاشق ما بود که محکم پشتمون وایساد و به فرشته ها گفت: ان اعلم ما لا تعلمون...
    من یه چیزی میدونم شماها نمیدونید پس هیچی نگید... بهش سجده هم بکنید...
    پاسخ:
    سلام
    الحمدالله به خاطر داشتنش

    کاش بشیم اونی که خدا میخواد... اشرف مخلوقات... بنده واقعی

    ممنونم از دل بیقرار عزیز که دلانه رو تنها نمیگذارند و عذرخواهم که کمتر می تونم به دوستان سر بزنم

    یاعلی
    خدا را شکر شیعه ایم میان این همه آزادی!


    پاسخ:
    سلام
    ما هم آزادیم به سبک دیگه
    من از آن لحظه که در بند توام آزادم

    آزادی ما کجا و آزادی اونا کجا

    از مطالب خوبتون استفاده می کنم فعلا به صورت خاموش 

    یاعلی
    والا بخدا راست میگی :|
    پاسخ:
    سلام
    آخه تا الان از من دروغ شنیدی؟ :)

    متاسفانه راست میگم برای گناهانمون 
    و خوشبختانه راست میگم برای بخشنده ترین بودن خدا

    عذرمیخوام که کمتر می تونم بهتون سر بزنم، ممنون از همراهی همیشگیتون

    یاعلی
  • د‌ل‌باخته ..
  • خدای خوبی داریم...

    یا کریم الصفح...
    پاسخ:
    سلام
    الحمدالله رب العالمین
    شکر به خاطر داشتنش

    ممنون که دلانه رو همراهی می کنید

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">