دلانه


    نویسندگان

    بهشت لازمم

    پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ق.ظ

    میخوام اعتراف کنم که بنده یک انسان به شدت حسود ؛ که نه یک انسان به شدت غبطه خور( ترکیب درستیه؟ :) ) هستم 

    من دلم حرم میخواد ... خیلی زیاد 

    کاش میشد هیچ وقت هیچ کس ازم خداحافظی نمیکرد بابت زیارت رفتنش :(

    چقدر این مدت هم همه دوستان و اقوام راهی مشهد الرضا شدن


    خواهرجان هفته پیش مشهد بودن میگم هر دری که رسیدین یه سلام از طرف من بدین که هر دفعه من به هر در می رسیدم، می ایستادم و سلام میدادم و حرص برادرزاده جان رو در می آوردم 

    بعد خواهرزاده ها همون مشهد گزارش میدادن که امروز فلان خاله رو دیدیم و فلان دایی رو چقدر امروز به یادش بودیم و ...
    معترض شدم که ای بابا پس من چی؟

    میگن: شما لطفا چند لحظه دست از سرمون بردار :) ... تو که همه جا باهامون هستی ... هر در یه بوسه و یه سلام از طرف تو 

     و من اون لحظه یک ذوق زده ی گریون بودم

    حالا یکی از دوستان فردا عازم مشهده و یکی دیگه کربلا... و من دلم هوایی شده دوباره 


    من به هوای حرمت محتاجم ... مددی

    • سما بانو

    همدل  (۵)

    خوشبحالت حداقل یادت میکنن...
    پاسخ:
    سلام 
    بله واقعا از این جهت شاکرم زیاد
    :)

    یاعلی
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه ی عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • گررررررررررررررریههههههههههههههههههههه
    پس من چییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :'(
    پاسخ:
    سلااام

    حاجت روا بشی عزیزجان
    ان شالله به زودی قسمت همه آرزومندا

    یاعلی
    آخی...
    هیچ حرفی ندارم که بزنم چون خودمم گرفتارشم. ولی چه خوبه که توی جااهی خوب یاد آدم بیفتن...خیلی لذت بخشه..
    من احساس میکنم توی حرم اما فکر به کسی یعنی امام رون کس رو دوست داره... انگار داره از زادش خبرمونو رو میگره؟
    میگن اا؟ از فلانی چه خبر؟
    یه همچین حسی بهم میده...
    پاسخ:
    سلام
    خیلی عالیه این یاد افتادنه
    کاملا درسته و چه شیرینه وقتی به این فکر کنی امامت جویای حالت هستن... البته همیشه به یادمون ما فراموشکاریم متاسفانه

    :)) 
    میگم خدا را شکر که به نوشتار شما عادت داریم وگرنه نمیشه بفهمم چی نوشتین 
    :)

    یاعلی
    سلام و عرض ادب
    طلب بهشت کار ساده ای ست ،
    به بهشت رفتن کمی سخت است

    می توان گفت شما را درک می کنم ، زمانی که به مشهد رفتم (برای اولین بار) برام فرق نمی کرد چه ساعت بود (صبح آفتاب نزده ، ظهر ، عصر ، شب ) ، می رفتم حرم . کلاً آواره ی حرم بودم :)
    برای شما از ته دل می خواهم که امام خوبان ، رضای دل ها شما را بطلبد ؛ ان شاءالله
    موفق باشید و موید
    پاسخ:
    سلام بر سید بزرگوار
    واقعا هم سخته ان شالله تلاش کنیم برای رسیدن بهش

    آواره حرم لودن انتهای سر و سامان داشتنه... چنین آوارگی آرزومه
    ممنون از دعای خوبتون ان شالله در حق خودتون هم مستجاب بشه

    خوشحالم که دوباره در دلانه می بینمتون

    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی
    بسم السلام
    امام محمد باقر علیه السلام فرمودند:
    افزایش نعمت از جانب خداوند قطع نمی شود ، مگر اینکه شکر از جانب بندگان قطع گردد. (بحارالانوار)
    شهادت امام محمد باقر علیه السلام را تسلیت عرض می نمایم.
    ... البته باید قِسمتمان شود ولی گاهی قِسمَت را خودمان مهیا می کنیم.
    اللهم الرزقنا....
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    ممنون از شما ... شاکر حقیقی باشیم الهی 

    ان شالله که قسمت همه آرزومندان
    آمین به دعای خوبتون

    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">