دلانه


    نویسندگان

    :))

    دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹ ب.ظ

    هیچ چیز نمی تونست اینقــــــــــدر خوشحالم کنه

    قبل از دفاع به استاد راهنمای کارشناسیم ایمیل زدم که اگر ایران هستند تشریف بیارن برای دفاع ... عذرخواهی کردند و گفتند نیستند وگرنه حتمااا میومدن و اضافه کردن که اگه امکانش هست اسلایدها رو براشون بفرستم که در جریان کارم قرار بگیرند... کار رو فرستادم و از دیدن جوابشون ذوق زده شدم :)

    کاش موقع دفاع بودند تا سرخم می کردم و می گفتم کوچکترین پیشرفت پژوهشیم رو همیشه و همیشه مدیونشون هستم 

    الهی هر جا هستند لطف خدا شامل حالشون بشه



    دو هفته از دفاع پایان نامه میگذره و من همچنان خسته ام

    مثل وقتی از یه مسافرت خیلی طولانی و سخت برمیگردی و تازه همه خستگی ها خودشون رو به طریقی نشون میدن

    چند روز اول که انگاری از یه بلندی پرت شدم از بس کوفته بودم، بعدم که به خیل عظیم سرماخورده ها پیوسته و هر چند دونه دونه از جمعیتمون کاسته شد ولی من همچنان پایه ی ثابتشون هستم :)

    اینا باعث شد نتونم مثل سابق به دلانه سر بزنم، هر چی هم که به ذهنم میرسید هنوز نوشته نشده، محو میشد ... برای همین شادی امروزم رو بهانه کردم برای نوشتن 


    آرامشی همیشگی نصیبتون

    یاعلی

    • سما بانو

    همدل  (۸)

    :))
    خدا قوت عزیزم
    کوفتگی مثبته،رفع میشه حس خوبش میمونه فقط...
    آن شاالله همیشه موفق باشی و رضایت خدا مهر اعمالت باشه:)
    پاسخ:
    سلام
    ممنوووون خانووووم :)))
    ان شالله
    ممنون از دعای فوق العاده تون ... چقدر زیبا بود 

    یاعلی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام آبجی

    خداقوت جانانه. 
    سرتان سلامت بابت دفاع. مایه ی ذوق زدگی و خوشحالی ست این خوشحالی شما. 
    واقعاً چه حس خوبی داره. از الان لرز کردم واسه پایان نامه ام.
    پاسخ:
    سلاااام خانوووم

    خیلی ممنون .... لطف دارین شما :)
    ای جاان ... ان شالله به زودی و به خوبی از عهده اش بر میاید 
    موفق باشید مثل همیشه

    خیلی خوشحال شدم از دیدن نظرتون

    یاعلی
    سلام 

    ان شاالله همیشه موفق و موید باشین و البته شاد 
    خداروشکر که پایان نامتون با موفقیت به پایان رسید 
    حسابی استراحت کنید استرسی که تو این مدت داشتین واقعا آدم رو خسته میکنه 
    پاسخ:
    سلام
    ممنووونم... به همچنین
    بله خدا را شکر شرایط سختی بود مخصوصا دو هفته آخر ... رسما کم آورده بودم :)
    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی
  • عبدالله عاصی
  • سلام
    اینکه قدمی در ترویج علم برداشتی خدا خیرتون بده امیدوارم مقدمه ای باشد برای صعود پله های علمی بالاتر 
    موفق باشید در زندگی خدایی.

    پاسخ:
    سلام
    ان شالله بتونیم قدمی برای کمک به خلق برداریم
    به همچنین

    خوش آمدید به دلانه

    یاعلی
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    یه چیزی داریم به عنوان "سندروم پس از دفاع" یعنی اینکه افراد هزار تا برنامه برای بعد از دفاعشون دارند و شاید هزار تا آرزو ..

    بعد که دفاع کردند دچار یک افت شدید می شوند و اکثر مواقع خیلی سخت از اون حالت بیرون می آیند.


    امیدوارم این سندروم شامل حال شما نشود و شما همچنان با قدرت به کارهای پژوهشی، فرهنگی و ... ادامه دهید.

    پ.ن1: سندروم پس از دفاع یک عبارت خودساخته هست که با توجه به تحلیل اوضاع خودم و اطرافیان و دوستان بهش دست پیدا کردم پس ممکنه دقیف نباشه.
    پ.ن2: باشد تا رستگار شویم
    پاسخ:
    سلام
    فکر کنم تا حدودی دچارش شدم متاسفانه
    ولی خب باید درمان بشه ... دارم باهاش می جنگم فعلا
    تا ببینیم کی پیروز میشه

    خب فکر کنم بتونید به نام خودتون ثبتش کنید
    ان شالله

    یاعلی
    سلام بیا تا حرف نو بشنوی و برای همیشه دنبالم کنی!!!      
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت 

    یاعلی
  • مــ. مشرقی
  • خیلی مبارک و خسته نباشید!
    خوشحالم برات :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنوووونم... :)
    بهترین ها نصیبت

    یاعلی
  • ... یک بسیجی ...
  • امام زمان (عج) فرموده اند:

    ما در رسیدگی و سرپرستی شما کوتاهی نکرده و یاد شما را از خاطر نبرده ایم که اگر جز این بود، دشواری‌ها و مصیبت‌ها بر شما فرود می‌آمد و دشمنان، شما را ریشه کن می‌نمودند. (بحارالأنوار، ج53، ص175، ح7)


    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین و الائمه علیه السلام

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">