دلانه


    نویسندگان

    کپی پیستِ صلواتی

    جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۰۹ ب.ظ

    سلام

    نمی دونم چرا چند وقته نمی تونم درست برنامه ریزی کنم و به همه کارها و علاقه مندی هام برسم 

    یکی همین سر زدن به وبلاگ دوستان، خیلی وقت ها هم می خونم و نمی رسه نظر بگذارم، بدتر از همه این ها حرف هایی که برای نوشتن هست و نوشته نمیشه

    امروز یه مطلبی رو یه وبلاگی می خوندم که خیلی جای تفکر داشت یکی از جملاتش رو اینجا میگذارم برای اینکه بیشتر بهش فکر کنم و حواسم بهش باشه

    خدا مانع سر راه ما نمیذاره که مانع رو بزنیم کنار... مانع قرار میده که توسط اون مانع بنده اش رشد کنه...

    پی نوشت: خیلی خوبه که موقع کپی کردن مطلب از وبلاگ هاتون قید می کنید که با ذکر صلوات یا دعای فرج همراه باشه، شرطی شدم دیگه موقع کپی هر مطلبی یه صلوات هم ضمیمه اش می کنم:)
    پی نوشت تر: دست هامون رو به آسمون من برای تو ، تو برای من، برای هم دعا کنیم
    • سما بانو

    همدل  (۴)

  • علی رسولان
  • برنامه ریزی کنی که چی بشه آخه آیا ؟
    البته برنامه ریزی خوب است 
    پاسخ:
    سلام
    آخرش برنامه ریزی خوب یا بد؟ :)

    خوب باشید الهی

    یاعلی
  • علی رسولان
  • کلن که خوبه 
    منتهی حالا برنامه ریزی کنی تهش که چی 
    یه جورایی اصن ارزش نداره و هم ارزش داره 

    از دو جهت میشه بهش نگاه کرد خب
    پاسخ:
    سلام 
    برنامه ریزی که کلا خوبه، اینطوری می تونیم کارهامون رو اولویت بندی کنیم و با توجه به ارزششون بهشون بها بدیم 

    یاعلی
  • ... یک بسیجی ...
  • التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی
    دعا گو هستیم 
    شما هم برای ما دعا کنید 
    پاسخ:
    سلاااام بانو
    خیــــــلی ممنون
    دعاگوی دوستان هستیم به شرط لیاقت

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">