دلانه


    نویسندگان

    میشه اینجا درد و دل کنم؟

    چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ق.ظ

    سلام

    میشه اینجا یه کم خودم باشم؟ متزلزل و گریون

    میشه یه کم همون دختر ته تغاری و لوس باشم؟ بدون هیچ ادا و قیافه ای

    میشه بگم یک هفته اس که تنهام چون مامان و بابا برای عمل رفتن

    بگم حتی وقتی میدونستم عمل چشم مادر تا لحظه مرخص شدنشون فقط چند ساعت طول کشیده و تو این چند ساعت چندین بار با خودشون و آبجی و بقیه صحبت کردم و در جریان لحظه به لحظه اش بودم، وقتی آبجی عکس مادر رو با کلاه و لباس اتاق عمل گذاشت وقتی همه قربان صدقه مادر می رفتن که تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد عزیزترین، من عکس رو سریع رد کردم و هیچی نگفتم هیچی

    مگه چقدر طاقت دارم که بخوام زوم کنم روی عکسی که همه ی دنیای منه و تو اون لباسا ببینمشون

    این ها هنوز قسمت خوب ماجراس


    اما بابا، پنج شنبه باید راهی تهران بشن برای انجام آزمایشات اولیه تا اگه مشکلی نبود و کهولت سن مانع عمل نشد، عمل قلب انجام بدن

    و من باید هر بار که با مادر صحبت می کنم بهشون اطمینان بدم که من خوبم، غذا میخورم، تنها نمی مونم و... تا خاطر بابا آسوده بشه که نیاز نیست مادر زودتر برگردند

    در کنار این ها باید روضه خونی های خانواده رو توی گروه تحمل کنم و هیچی نگم و بشم دختر آرام و شاید حتی سنگدل خونه، وقتی خواهرا مدام میخوان مانع تراشی کنن برای رفتنشون و من موافقم و مدام تکرار می کنم دکتر بهتر از من و شما میفهمه تحمل عمل رو نداشته باشن عمل نمی کنه، بقیه اش هم بسپرید به خدا

    ولی مگه بقیه جای من هستن، منی که با مادر، زجر کشیدن لحظه به لحظه ی بابا رو میبینم



    لطفا دعا کنید باباجانم صحیح و سالم تر از الان به خونه برگردن

    من دیگه حتی تحمل بغض قورت دادن رو هم ندارم

    دعا کنید مرگ من در بهترین زمان و قبل از تمام عزیزانم باشه

    • سما بانو

    همدل  (۷)

    ان شاءالله همیشه درکنار همه سلامت و دلخوش باشین و البته زیر سایه امام زمان
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعای خوبتون بانو
    ان شالله با دعای شما

    یاعلی
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    ان شاءالله در پناه اهل البیت سلامت باشند

    " باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعای خوبتون، ان شالله
    التماس دعا

    یاعلی
    ان شاء الله همه سختی ها تموم میشه سما خانوم گل!
    دلتو بسپر به خدا...
    پاسخ:
    سلام سیده بانو
    ان شالله به دعای شما عزیز
    چشششم..


    دعا کنید واسمون

    یاعلی
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    الان که اومده ام اینجا، همزمان دارم یه مولودی گوش میدم:
    "یا اباصالح، گل نرگس...."

    ان شاء الله به حق صاحب الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء سریعتر لباس عافیت بپوشند...


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ازتون
    ان شالله که همین طور باشه

    محفوظ باشید
    التماس دعا

    یاعلی
    سلام
    دعای من همیشه شامل شما هم بوده و هست و خواهد بود
    چون میدونم یکی از با ارزشترین ها ، یکی که وقتی دعا میکنی در زودترین زمان ممکن اجابت میشه مثل دعاهایی که واس من کردی و خودت شاهد مابقی ماجرا بودی (البته اگه یادت نرفته باشه)
    انشاالله که پدر و مادر گرامی هرچه زودتر و با تن سالم پیش شما برگردند و انشاالله که دیگ هیچوقت به مرگتون فکر نکنید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف تون
    یادمه، همزمانی دعاهای من با اجابت دعاهای شما، اتفاق خوشایندی بود و گرنه دعای روسیاهی مثل من تا سقف هم نمیرسه
    ان شالله به دعای شما

    یاعلی
    سلام
    ان شاءالله که سلامتی باشد
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم... ان شالله

    یاعلی
    یاد عمل چندوقت پیش مادرم افتادم. یاد اینکه بخاطر گرفتاری نتونستم مادرمو تا تهران همراهی کنم. یاد دلتنگی...
    یاد فک کردن به لحظه‌ی جراحی... که تمام خاطرات با مادر بودنم میومدن جلو چشمم... یاد لحظه ای که دوست داشت یه کاری از دستم بر بیاد تا این مشکل رو حل کنم. یاد لحظه‌ی عجز و ناتوانی من برای تغییر وضعیت
    و فقط دعا...
    و از همه بدتر عقب افتادن یکی دو ماهه‌‌ی عمل... و ادامه داشتن ممتدِ این حس...

    و ما انسانهای ناتوانی که کاری از دستمون برنمیاد،  فقط یاد خدا و دعا میتونه آروممون کنه...

    + خودِ آخرین پست وبلاگم، واکنش به همین دلتنگی نسبت به مادرم بود. چیزی که نوشتنش دست خودم نبود. هربار که میخونمش یاد فشار روانی اون لحظات میفتم.

    + خدا به همه سلامتی بده ان‌شاءالله...


    سلام.

    امیدوارم به حق این ایام عزیز حال پدر و مادرتون خوب شده باشه و رو به بهبودی بهتر پیش برن، ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام

    واقعا لحظات سخت و طاقت فرسایی هست
    ان شالله که حال مادر خوب باشه و خدا سایه شون رو بالا سرتون سالم و سلامت حفظ کنه

    ان شالله، ممنون از دعای خوبتون
    حاجت روا بشید بخیر

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">