دلانه


    نویسندگان

    شرمنده ام که از غم زینب نمرده ام

    پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

    بوی فراق می دهد این گریه های من
    ماتم گرفته شال سیاه عزای من

    شرمنده ام که از غم زینب نمرده ام
    آقا ببخش در گذر از این خطای من

    با زعفران شهر خراسان نمی شود؟
    رنگی دهی امام زمان بر حنای من؟

    از بس که پای طشت طلا گریه کرده ام
    چیزی نمانده مثل شما از صدای من

    با نوحه های این دهه ی آخر صفر
    شب ها چقدر سینه زدی پا به پای من

    ای خوش حساب مزد مرا زودتر بده
    بعد از دو ماه چه شد کربلای من؟

    سر زنده ام به عشق حسن، خضر گریه ام
    این چشم خیس،چشمه ی آب بقای من

    من غصه ی بهشت خدا را نمی خورم
    جایی گرفته حضرت زهرا برای من
    ***وحید قاسمی***

    • سما بانو

    همدل  (۱۰)

  • آلــــــو نــــــک . . .
  • سلام

    منتظر کلیک های سبزتان هستیم .../

    در :

    www.aloonak.blog.ir
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از دعوتتون
    خدمت می رسم ان شالله

    یاعلی
    امام حسن مجتبی علیه السلام فرمود: 
    «لا أَدَبَ لِمَنْ لا عَقْلَ لَهُ، وَ لا مُرُوَّةَ لِمَنْ لاهِمَّةَ لَهُ، وَ لا حَیاءَ لِمَنْ لا دینَ لَهُ.»
    کسى که عقل ندارد، ادب ندارد و کسى که همّت ندارد، جوانمردى ندارد و کسى که دین ندارد، حیا ندارد.
    بحار الانوار(ط-بیروت) ج 75 ، ص 111 ، ح 6
    پاسخ:
    سلام
    حقیقتا بابت احادیث زیبایی که منتشر می کنید سپاسگزارم

    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :(

    روزیتون زیارت مشهدالرضا
    پاسخ:
    سلام بانو

    ان شالله روزی همگی به زودی
    ممنون بابت دعای خوبتون

    یاعلی
    امام حسن مجتبی علیه السلام فرمود: 

    کسى که عقل ندارد، ادب ندارد و کسى که همّت ندارد، جوانمردى ندارد و کسى که دین ندارد، حیا ندارد.

    بحار الانوار(ط-بیروت) ج 75 ، ص 111 ، ح 6
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از شما
    ان شالله همیشه آویزه ی گوشمون باشه و عامل باشیم.

    یاعلی
    ای خوش حساب مزد مرا زودتر بده
    بعد از دو ماه چه شد کربلای من؟

    یه روزش کافیه اگه به روز باشه !!
    پاسخ:
    سلام

    ان شالله

    شاید واقعا مزدم اینهمه نمی شه(خودمو میگم)
    :(

    یاعلی
  • سید سعید بنوفاطمه
  • انشاءالله موفق باشید لذت بردیم
    پاسخ:
    سلام
    تشکر 
    موید باشید

    یاعلی
  • دکـ لـ مـ هـ
  • هر زمان تشنه شوم چای نجف می‌نوشم
    با نباتی که رسیده ز خراسانِ رضا...
    :::
    +شعر زیبارو فقط میشه با شعر زیبا پاسخ گفت
    +ممنون بابت شعر زیباتون و از شاعرش
    پاسخ:
    سلام

    چه زیبا
    و چه خواستنیِ این چای

    ممنون، منم از شاعرش تشکر می کنم

    یاعلی

    سلام
    ایام تسلیت....

    پیامبرصلی الله علیه و آله:

    خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین، یاور توست
    بحارالانوار ج68 ص279

    ***
    امام حسن مجتبی علیه السلام:
    خـویشاونـد کسـى است کـه دوستـى و محبّت، او را نـزدیک کرده باشد و اگـر چـه نـژادش دور بـاشد.و بیـگانـه کسـى است کـه از دوستـى و محبّت به دور است و گرچه نژادش نزدیک باشد.
    کافی(ط-الاسلامیه) ج 2 ، ص 643 ،
     ح 7 - تحف العقول ص 234
    ***
    امام رضا علیه السلام:
    از نشانه های فهم عمیق و درست، بردباری، دانش و سکوت است. سکوت دری از درهای حکمت است. سکوت محبت می آورد و راهنمای هر خیری است.
    اصول کافی، ج2، ص113، باب الصمت و حفظ اللسان، حدیث1

    پاسخ:
    سلام

    بنده هم این ایام رو تسلیت می گم

    بسیار عالی
    همیشه وقتی پیامی، حدیثی بهم می رسه فکر می کنم مختص من بوده و الان باید بکارش ببندم 
    ممنون از این تلنگرهای خوب
    التماس دعا

    یاعلی
    سلام
    از محبت های همیشگی و مکررتان سپاسگذارم
    امید که لایق نوکری اهل بیت باشیم
    دعایمان کنید عمرمان به زیر بیرق ارباب باشد

    یا علی
    ما را هم دعا ...
    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم، از مطالب  تون استفاده می کنم
    ان شالله
    دعاگو هستیم، دعاگو باشید

    یاعلی
  • سید حسین
  • فتوای  لاله کوبی

    چه وداعی،چقدر جانسوز است!

    کربلا؛« کرب ِوَالبُکاء» شده است

    مادری پشت پرده ی خیمه

    دست بر دامن دعا شده است

     

    گریه های حرم سئوالی شد

    راستی بانوی قبیله کجاست!؟

    شیرمردان زینب کبری

    کمی آهسته، پس عقیله کجاست!؟

     

    سخت از پیر خیمه دل کندید

    بال پروازتان تقلا کرد

    نام زهرا گره گشاتان شد

    قسم عشق کار خود را کرد


    ***وحید قاسمی***

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سلام

    شعر خیلی زیبایی بود

    احساس کردم یک شعر میهمانتان کنم

    پاسخ:
    سلام
    ممنون بابت شعر زیباتون

    تشکر
    ممنون، لطف کردید

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">