دلانه


    نویسندگان

    هر هفته باید گزارش کار پایان نامه رو به استاد تحویل می دادم، به مشکل برخورده بودم و استاد خواسته بود حتما حلش کنم

    منم برای حلش به هر کسی رو زدم به استاد و غیر استاد ... بماند که جواب هم نگرفتم

    دوستانم می گفتند آخه اینم استاد هست که تو داری؟ چرا انقدر اذیتت می کنه؟

    می گفتم: نه، نمیخواد که اذیت کنه، اتفاقا میخواد یاد بگیرم اونم خوب

    به گوش استاد رسیده بود که از چه کسایی کمک خواسته بودم؛ خیلی ناراحت شده بود، می گفت شما دانشجوی من هستید، منتسب به من هستید، خوش ندارم برید سراغ هر کسی

    شرمنده شدم، درست بود که برای کاری بود که خودش خواسته بود اما نباید سراغ هر کسی می رفتم



    ----------------------------------------

    امشب آبجی از مشهد پیام داده که نمی دونم چرا تولد یا شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام که میشه یاد تو می افتم


    نمی دونستم باید خوشحال باشم یا شرمنده

    من رو منتسب به یک شخص بزرگ می دونست، کریم ترین...

    اشک ریختم که ببخش که به جای اینکه سراغ تو بیام به هر کسی رو زدم، حتی اگه برای خوشایند تو هم بوده راه رو اشتباه رفتم، هر راهی که به تو ختم نشه مطمئنا راه اشتباهیه



    * میلاد کریم ترین کریمان مبارک

    بهترین ها رو از صاحب این روز عیدی بگیرید ان شالله

    • سما بانو

    همدل  (۴)

    منعم از سفرۀ کریمانه اش باشید.

    میلاد نازنین حضرتش مبارک باد. 
    پاسخ:
    صلی الله علیک یا ابامحمد یا حسن بن علی(ع)
    سلام
    طاعاتتون قبول... عیدتون مبارک

    ان شالله ... عجب دعای فوق العاده ای
    و به همچنین شما

    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی
    سلام 

    طاعات و عبادات قبول 
    عید بر شما هم مبارررک 

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    صلی الله علیک یا ابامحمد یا حسن بن علی(ع)
    سلام بانو

    طاعات شما هم قبول باشه ان شالله... عیدتونم بی شمار مبارک

    اسم قشنگ تون رو که می بینم لبخند میشینه به لبم
    بهترین ها رو عیدی بگیرید از کریم اهل بیت ان شالله

    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • تکبیر

    من اومدم 
    :))
    پاسخ:
    سلاااام
    به به ... 
    خوش برگشتی
    منور فرمودی

    یاعلی
    سلام دوست گرامی ...
    با آرزوی قبولی طاعاتتون ...
    التماس دعا تو شبهای قدر داریم ...
    پاسخ:
    سلام بانو

    طاعاتتون قبول
    دعاگوی تمام دوستان و بزرگواران مجازی هستیم، به شرط لیاقت

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">