دلانه


    نویسندگان

    السلام علیک یا غیرت الله

    پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ

    سلام

    این روزها هیچ حرفی برای گفتن نداری تمام حرف ها را حسین(ع) و زینب (س) گفته اند.


    اَلسَّلام عَلی الحسَین

    وَعَلی علی بن الحسَین

    وَعَلی اَولاد الحسَین

    وَعَلی اَصحاب الحسَین


    http://cdn.akairan.com/akairan/aka/images/a-ma/ma1/moh93.jpg


    عذرخواهی نوشت: با خوندن یکی از کامنتا بقدری ناراحت شدم که همون لحظه جواب کامنت ایشون. رو دادم بدون اینکه به اصل مطلب توجه کنم اما امروز با کامنت یکی دیگه از دوستان به اشتباهم پی بردم پس همین جا از ایشون عذرخواهی می کنم.امیدوارم من رو حلال کنند.:(

    یاعلی


    • سما بانو

    همدل  (۱۱)

  • مسافر88 آرام
  • سلام
    ایام شهادت اباعبدالله تسلیت
    عرض ارادت تون امضا شده به دست زینب کبری سلام الله علیها
    دعامون کنین
    أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَ اَهلِک اعدائَهُم اجمَعین


    پاسخ:
    سلام
    ایام تسلیت ...
    ان شالله
    حتما و محتاج به دعاییم بسیار
    آمین

    یاعلی
  • فدیناه بذبح عظیم
  • ...صلی الله علی الباکین علی الحسین...
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله که جز گریه کنان واقعی اباعبدالله باشبم

    ممنون و التماس دعا

    یاعلی
    سلام
    :(
    پاسخ:
    سلام
    :((
    التماس دعا بانو

    ممنون که بهمون سر میزنین

    یاعلی
    فقط منتظر ظهور اقا امام عصر علیه السلام منتقم به حق خون اباعبدلله الحسین  علیه السلام و یارانش هستیم التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    اللهم عجل لولیک الفرج
    محتاجیم به دعا
    ممنون از حضورتون

    یاعلی
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    احسنت...گفتنی ها گفته شده..عمل باید...

    عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام

    بله ان شالله که عامل باشیم و امیدوارم خجالت زده و شرمندشون نباشیم نه این دنیا و نه اون دنیا
    ممنون از توجهتون

    یاعلی
    واقعا این تبلیغ واسم جالب بود :| (کامنت بالا)
    پاسخ:
    سلام
    همین طور که در ادامه ی پست اشاره کردم بنده عجولانه قضاوت کردم و باز هم ابراز پشیمونی می کنم :((
    به شما هم پیشنهاد می کنم به وبلگشون سر بزنید و از مطالب خوبشون استفاده کنید

    ممنون از حضور شما

    یاعلی
    سلام
    ان شاالله حلال میکنن!معذرت خواهی خوبه،خوب:)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دلگرمیتون بانو
    امیدوارم حلال کنن :(( معذرت خواهی خوبه ولی قضاوت عجولانه خیلی بده خیلی :((

    یاعلی
    (+)
    پاسخ:
    سلام
    اللهم اشقع کل مریض

    یاعلی
    به راستی که این روزها هیچ حرفی برای گفتن نداری تمام حرف ها را حسین(ع) و زینب (س) گفته اند.
    پاسخ:
    سلام
    :(
    درسته ان شالله بتونیم عامل به این گفته ها باشیم
    ممنون از حضورتون

    یاعلی
    بانو چرا آپدیت نمیکنین ؟؟؟:(
    مشکلی پیش اومده خدایی نکرده ؟؟
    پاسخ:
    سلام
    عذرخواهی می کنم
    مشکل که نه، میانترم و تمرین و ترجمه و...
     :( البته بدتر از اون سرماخوردگی هم به بی حسی من دامن زده

    یاعلی
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • یه شب وسط این روضه ها...
    پاسخ:
    سلام

    ...

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">