دلانه


    نویسندگان

    سلام بر تو

    يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ق.ظ

    سلام

    به قدری دلم گرفته که فکر می کنم دارم می ترکم

    از سر شب در حین کار مدام مداحی گوش می دادم و زمانی که دیگه چشمام تار می شد و دیگه نمیشد صفحه مونیتور رو دید زار می زدم بعد که آروم می گرفتم دوباره کارم رو از نو شروع می کردم و دوباره و دوباره

    دیدم نه بابا اینجوری کارام می مونه

    صوت رو قطع کردم و نشستم دنباله ی کار

    اما مگه دل مداحی و غیر مداحی حالیشِ

    گلو درد گرفتم از بس بغضمو قورت دادم 

    اما حال چشام بهتر از حال دلم نیست

    محتاج دعام

    محتاج حرم آقام

    یاعلی

    • سما بانو

    همدل  (۱۰)

    ای بابا
    چقد دلتنگی می کنید حالا !
    مگه امامزاده نیست اونطرفا!
    برید یه دل سیر گریه کنید حالتون جا بیاد !
    نشد سر سجاده
    القلب حرم الله !!!
    قضیه اینه :
    پیش منی در یمنی
    در یمنی پیش منی

    اینقد هستن قریبان غریب و غریبان قریب
    شما الان غریب قریب هستید
    پاسخ:
    سلام
    دلِ دیگه گاهی دلتنگ میشه
    عقل نداره که بهش بگم دیگه کافیه
    بهش بگم الان وقت دلتنگی نیست
    دلِ دیگه 
    نمیدونم چرا
    ولی گاهی با هیچی آروم نمیشه
    حتی با گریه، وگرنه تا الان آروم گرفته بود.

    کاش اینطور باشه ولی حس می کنم غریب غریبم
    التماس دعا

    یاعلی


  • سید حسین
  • سلام
    انشاءالله همین روزا برید حرم ،
    اگه رفتید ما رو دعا کنید

    تقدیم به شما

     یا امام رضا

     یا امام رضا

     یا امام رضا دوست دارم صدات کنم، تو هم منو نگاه کنی

     من تورونگات کنم، تو هم منو صدا کنی

     قربون صفات برم، از راه دوری اومدم

     جای دوری نمیره، اگه منو نگاه کنی

     دل من زندونیه، تویی که تنها میتونی

     این قفس رو وا کنی، پرنده رو رها کنی

     میشه کنج حرمت، گوشه قلب من باشه

     میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی

     تو غریبی ومنم غریبم

     اما چی میشه دل این غریبه رو با خودت آشنا کنی

     دوست دارم تو ایوون آیینت از صبح تا غروب

     من باهات صفا کنم، تو هم منو دوا کنی

     دلمو گره زدم به پنجرت دارم میرم

     دوست دارم تا برمی گردم گره ها رو وا کنی

     دوست دارم از حالا تا صبح محشر

     همه شب من رضا رضا بگم، تو هم منو رضا کنی

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    التماس دعا


    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعای خوبتون
    فکر نکنم حالا حالاها بتونم برم :((((

    تشکر، تشکر ویژه بخاطر این شعر زیبا و دوست داشتنی
    خیلی خوب بود

    محتاجم به دعا

    یاعلی

    سلام

    با این حالی که شما دارید به نظر من همین حالا هم در حرم آقا هستید

    بعد منزل نبود در سفر روحانی...

    باهاشون مناجات کنید و حرف بزنید سبک میشید ان شا الله

    با این حالی که دارید ما بیشتر به دعای خیر شما محتاجیم تا شما به دعای ما

    با این حال دعاگوی شما هستیم

     

    پاسخ:
    سلام
    شما لطف دارید
    درسته درد و دل کردن با خودشون بهترین راه رسیدن به آرامشه، اما ...
    اختیار دارید
    ممنون، خیلی بهم لطف می کنید

    یاعلی
    سلام
    منم بانو:(
    بازخداروشکرشمادلیل بغضتونومیدونین! :(
    زیارت آقانصیبتون
    عکس خیلی قشنگ بود

    پاسخ:
    سلام بر فاطمه خانوم گل
    مشتاق دیدار بانو
    نبینم شما دل گرفته باشین
    ان شالله نصیب هممون بزودی
    ممنونم

    یاعلی
    سلام
    با مطلب "سوال" به روزم.
    شماهم دعوتید.

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوتتون
    ان شالله خدمت می رسیم

    یاعلی
  • قلم بانو
  • کرب و بلا، مدینه، نجف جای خود ولی
    در مشهدالرضا وطنی دارم از قدیم
    سلام بانو
    دلتنگی وقت نمی شناسد، آن هم برای صحن آقای رئوفمان
    ان شاءالله به زودی قسمتتان شود پابوس آقا
    ملتمس دعا
    پاسخ:
    در مشهدالرضا وطنی دارم از قدیم
    بسیار عالی
    سلام
    واقعا فقط به یه تلنگر، یه بهانه نیاز داره 
    ان شالله قسمت همگی
    حتما، محتاج به دعام

    یاعلی
  • منور الفکر
  • دستی که میگذارید تا قلب خانه برکن نشود
    زیبا بود...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    ممنون از توجهتون

    یاعلی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • مداحی که هی مدام باشه
    باعث از بین رفتن رقت قلب می شه

    سعی کنید زیاد گوش نکنید.
    به جاش قرآن گوش کنید
    وقت دل تنگی آدم با قرآن گریه کنه ی جور خاصی سبک میشه

    ساعت 8 روبه ضریح شون سلام بدید 
    معجزه است
    مخصوصاً اشکی که از گوشه چشم میافته

    ان شاءالله به زودی دل به دل دار برسه
    ما هم به شدت دلمون تنگ رفته براشون
    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    خدا بهتون خیر بده
    حقیقتا لذت بردم از خوندن نظرتون
    ممنون از پیشنهادای عالی تون
    ان شالله عامل باشم بهشون

    ان شالله به زودی همه به زیارتشون دعوت بشیم
    محتاجم
    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • چند وقت است دلم می‌گیرد
    دلم از شوق حرم می‌گیرد

    مثل یک قرن شب تاریک است
    دو سه روزی که دلم می‌گیرد

    مثل این است که دارد کم کم
    هستیم رنگ عدم می‌گیرد

    دسته سینه زنی در دل من
    نوحه می خواند و دم می‌گیرد

    گریه‌ام، یعنی باران بهار
    هم‌ نمی‌گیرد و هم می‌گیرد

    بس که دلتنگیِ من بسیار است
    دلم از وسعت کم می‌گیرد

    لشکرِ عشق، حرم را به خدا
    به خود عشق قسم می‌گیرد
    (قیصر امین پور)

    پاسخ:
    سلام
    ممنون بابت شعر زیباتون

    چند وقت است دلم می‌گیرد
    دلم از شوق حرم می‌گیرد

    یاعلی
    سلام
    موفق باشی
    وبلاگ قشنی داریم

    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    موید باشید

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">