دلانه


    نویسندگان

    دروغ بسه

    شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ

    گاهی از خودم متنفرم میشه به خاطر این همه دروغ و دغل

    وقتی الکی ادای آدم خوب ها رو در میارم


    مگه میشه کسی گرسنه نباشه و الکی قیافه آدمای گرسنه رو به خودش بگیره

    مگه میشه تشنه نباشی لبات خشک نشده باشن و بگی آب می خوام


    تا کی قراره به خودم دروغ بگم؟

    اصلا تشنه بودن و نبودن، راست و دروغ حرفام مگه جز خودم به کس دیگه ای لطمه می زنه؟


    فکر کنم می زنه...

    :((

    شرمنده ام که الکی حرف می زنم و ادای تشنه ها رو در میارم

    شرمنده ام به خاطر دروغ گوییم


    مگه میشه یه تشنه رو با شربت و چای و... سیراب کرد؟

     
    پس دروغ گفتم که تشنه ام... دروغ گفتم که دلم تو را طلب کرده

    که اگر همچین بود دلم به سراب خوش نبود

    دلم با هر چیز دم دستی خوش نمیشد

    تشنگی جز با آب واقعی برطرف نمیشه

    شرمنده ام...

    شرمنده از تو و از همه اونایی که با دروغ های من از دیدنت محروم شدن

    :(

    • سما بانو

    همدل  (۷)

    سلام بانو
    گاهی وقت ها این حس به من هم دست میده ، باید یه راه حلی باشه
    الله در سوره ۵۹ : آیه ۱۹ الحشر - جزء ۲۸ می فرماید :
    وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنسَاهُمْ أَنفُسَهُمْ أُوْلَئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ
    و چون کسانى مباشید که خدا را فراموش کردند و او [نیز] آنان را دچار خودفراموشى کرد آنان همان نافرمانانند

    پیامبر اکرم (صلوات الله علیه ) فرموده‌اند :
    «من عرف نفسه، فقد عرف ربه» - هر کس خود را شناخت، خدای خود را شناخته است.

    خودشناسی انسان را به مسیر حقیقی هدایت می کند
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم از نظر خوب و پربارتون
    خدا نکنه جز فراموش شده ها باشیم

    زنده باشید و پیروز

    یاعلی
  • بسیجی گمنام
  • اول : سلام
    دوم :بهترین هدیه برای من اشک چشم برای حسین (علیه السلام) است، اگر گاهی در هیئت ها یک قطره از اشک برای اربابم را به من هدیه کنید از همه چیز برایم بالاتر است، آنقدر که این یک قطره را به تمام بهشت نمی فروشم.
    سوم: میخاستم ی چیزی بگم ولی ... 
    چهارم:التماس دعای فرج
    پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    حقیقتا همینطوره، بهترین هدیه
    خب می فرمودین... استفاده می کنیم
    حاجت روا بخیر ان شالله

    یاعلی

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • آقای رائفی پور اون روز می گفت
    هر کدوم از گناه های ما ،
    میشه حق الناس !!
    یکیش برای امام زمان که غیبتش به تاخیر میفته ....
    چون ایشون بیشتر از ما در رنج هستن بابت غیبت !
    یکی هم گردن بقیه ی شیعیان که غیبت امامشون به تاخیر میفته !

    خدا به دادمون برسه .... :(
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا درد منم همینه که یکی از دلایل تاخیر در ظهورم
    :(((
    به خودش پناه می برم

    یاعلی
  • ترنم باران
  • گره کور ظهور تو منم ، میدانم ...
    آه از این همه عهد شکستن...
    آه...
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    :(((
    می دانم...

    التماس دعای فراوان

    یاعلی
  • علیرضا دادرس
  • سلام!

    موضوع آزاد با رمان «زیبا!» منتظر حضور گرم شماست!

    منتظرتان هستم!

    موفق وموید باشید!

    یاعلی!

    پاسخ:
    سلام
    سپاس از دعوت
    پیروز باشید

    یاعلی
  • علی رسولان
  • به نظر من اینطوری نیست!
    خب گاهی شدن ندارد بعضی رفتن ها
    پاسخ:
    سلام
    حقیقتش متوجه منظورتون نشدم 
    تایید نظرتون هم به همین خاطر به تاخیر افتاد، شرمنده

    یاعلی
    سلام

    میدونید همینطوری با سلام و صلوات و خوش خوشان نمیشه عاشق حقیقی شد...
    با ابتلائات انسان رو تطهییر میکنن...

    بلا رو کم داریم...
    حکایت همون آهن خام هست که باید در کوره  و حرارت بیافته و پتکها به سرش بکوبن تا شکل بگیره...
    ما قابلیتش رو داریم اما هنوز شکل نگرفتیم....

    وقت اون هم میرسه... باید از خودمون لیاقتی نشون بدیم تا امتحانمون کنن
    تا بشکننمون...

    پاسخ:
    سلام
    سخنتون کاملا متینه
    میدونم که یاس و ناامیدی از بزرگترین گناهانه اما این روزا عجیب از خودم ناامیدم
    نگران خودمم که اگه بلایی هم نازل بشه من اصلا توانایی مقابله و بزرگ شدن رو دارم، نکنه امتحانی که قرار باعث ارتقا بشه موجب مردود شدنم بشه

    البته همین که نظرتون رو خوندم با خودم گفتم خدا کنه اگه ابتلایی هم باید باشه شخصی باشه نه جمعی
    این روزا خیلی نگرانم
    التماس دعا
     
    سپاس از حضورتون

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">