دلانه


    نویسندگان

    عذر تقصیر

    سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۶ ب.ظ

    سلام

    از تمام دوستانی که لطف می کنند و به دلانه سر می زنند عدرخواهی می کنم، هم بخاطر اینکه دیر به دیر بروز میشویم و هم اینکه کمتر فرصت می کنیم بهشان سر بزنیم، البته خیلی از مواقع به صورت خواننده ی خاموش از مطالبشان استفاده می کنیم.


    حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) می فرمایند:

    «طَلَبُ الْعِلْمِ فَرِیضَةٌ عَلَى کُلِّ مُسْلِمٍ وَ مُسْلِمَة»

    کسب علم و دانش بر هر زن و مرد مسلمان واجب است.



    یاعلی

    • سما بانو

    همدل  (۵)

    سلام
    حدیث زیبایی بود،دارم میرم مدرسه:))
    پاسخ:
    سلام بانو
    خوش آمدین به دلانه
    کاش تلاش کنیم هم عالم بشیم و هم عامل
    مدرسه ؟؟؟ الان؟؟؟

    یاعلی
  • محمدمهدی باقری
  • سلام دوست بیانی من
    ان شاءالله ک خوبی
    اومدم یه پیشنهاد بدم
    امیدوارم موافقت کنی
    از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
    امید وارم موافق باشید
    اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
    ,وبلاگ من
    http://sarbaz0.blog.ir/
    به سرعت
    یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
    امیدوارم نظرتون مثبت باشه
    الان هم با نوشتن
    نامه ای به تمامی وهابیون و سران خون‌خوارشاناز همه اینان اعلام برائت نموده ام
    نامه را بخوانید و اگر موافق هستید ک حتما هم همینطور است آن را لایک کنید
    امید وارم با تبادل لینک و همکار موافقت کنید
    پس منتظر جوابتون هستم
    التماس دعا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    موفق باشید
    ...
    محتاجیم به دعا

    یاعلی
  • فانوس جزیره - گمنام
  • سلام
    تعداد پستها مهم نیست محتوای پستها مهمه که خدا رو شکر نوشته هاتون خوب و بامحتواست.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون، نظر لطف شماست.
    تشکر از حضور و توجهتون
    موید باشید.

    یاعلی
    سلام مومن.جزاکم الله خیرا

    بزرگان همیشه "آهسته و پیوسته" حرکت می کنند...



    عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام

    سپاس، اما ما کجا و بزرگ منشی کجا.

    ممنون از حضورتون
    عاقبتتون بخیر

    یاعلی
    من کنکوری ام و مجبروم کم سر بزنم و اپدیت کنم :(
    پاسخ:
    سلام
    این خیلی خوبه که هدف مشخصی داشته باشیم و برای رسیدن به اون تمام تلاشمون رو به کار بگیریم.
    ناراحتی نداره که ان شالله بعد از یک سال تلاش، نتیجه اش رو  می بینیند.
    موفق باشید.

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">