دلانه


    نویسندگان

    تولدش مبارک :)

    پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ

    امروز تولد سه سالگی دلانه اس و البته دو سالگی نسخه جدیدش :)

    الهی که قدم هر مولودی مبارک باشه و عمرش بابرکت و عاقبتش ختم بخیر

    دلانه... حرف دل، اسمشم قشنگه ها 

    خیلی حرف ها دارم برای زدن اما این روزا اصلا نمیرسم متاسفانه ... 

    برای همین قرار بود یکی دیگه از دوستان زحمت مطلب امروز رو بکشه که نشد و من خدمت رسیدم

    ببخشید که شاد و مناسب یه تولد خوشکل نبود :)

    الهی که همیشه   لبتون خندون، تنتون سالم و دلتون آروم باشه با یاد خدا

    -----------------------------------------

    بعدا نوشت: فراموش کردم بگم مشهد نایب الزیاره تمام بزرگواران بودم و به نیابتتون زیارت نامه و نماز زیارت هم خوندم.

    درگیر پایان نامه ام ... دعا کنید به خوبی و خوشی این دوران هم بگذره و نتیجه خوبی داشته باشه

    • سما بانو

    همدل  (۴)

    سلام علیکم مومن
    تبریک عرض میکنم
    ان شاالله که ادامه راه رو با ثبات بیشتر و با اقدام محکمتر ادامه بدید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم
    ان شالله ... ان شالله با اهداف والاتر

    یاعلی
  • فاطمه سلیمی
  • سلام
    دنبال شدید
    به وب من هم بیایید و دنبال کنید
    از حضورتون خوشحال می شوم
    پاسخ:
    سلام
    :)

    یاعلی
    انشالله نوشته هامون موجب شادی دل امام عصر باشن.
    در پناه خودش باشید
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله
    ممنون از دعای خوبتون

    یاعلی

  • سید محمد رضی زاده
  • مبارک باشد ان شاءلله
    با عزمی قوی تر و طرح و برنامه ای دقیق و جدی ان شاءلله شاهد ادامه فعالیت دلانه باشیم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    ان شالله با دعای خیر دوستان

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">