دلانه


    نویسندگان

    درمان دردم، حرم آقا...

    سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۸ ق.ظ

    سلام

    یک مدته که اصلا حس نوشتنم نیست

     حال خوبی ندارم،


     دلم زیارت می خواد که خودم باشم و خودم و خدای خودم ...

    اونقدر باهاش بی صدا حرف بزنم و اشک بریزم که آروم آروم بشم 

    دلم گرفته از خودم، از دنیا و از دل مشغولی هایی که پشیزی ارزش نداره


    چندوقت پیش خونه ی خواهرم بودم شوهر خواهرم  دو روزی مسافرت بودندو قرار بود همون شب برگردند خواهرم داشت تلفنی با شوهرش صحبت می کرد و منم خواهرزاده ی 10 ماهمو خوابش می کردم ، آبجی گوشی تلفنو آورد کنار دخترشو گفت بیا با بابایی صحبت کن. خانوم کوچولو ما، همین که صدای باباشو شنید، با اینکه تا اون موقع خوابالو بود هوشیار شد و نشست و با صدای بابا...

    تا مدت ها بعد از قطع تلفن هم این دختر سر از پا نمی شناخت و یکریز بابا بابا می گفت و از ذوقش طول اتاق رو چهار دست و پا می رفت و می اومد ...

    بعد صدای گریه ی خواهرم بود و ...

    اون می گفت الهی بمیرم برای دخترای شهدا و من با خودم می گفتم جانم بفدای رقیه ی سه ساله :((


    + میگن حرم امیرالمومنین(ع) سرشار از آرمشه، دلم آرامش نجف رو می خواد


    التماس دعا


    یاعلی



    • سما بانو

    همدل  (۲۸)

    آره حق با شماست....
    چاره بعضی دلتنگی ها فقط حرمه
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله بزودی روزی همگی 

    یاعلی
    سلام
    آره منم خیلی دلم حرم میخواد،من حرم امام حسین(ع)رومیخوام:(
    ان شاالله که حال دلتون بهتربشه:)

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    ان شالله زیارتشون روزی هممون
    ان شالله ...
    ممنون که به دلانه لطف دارین و بهمون سر میزنین :)

    یاعلی
    ان شاالله روزیتون ب زودی
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله...
    انشالله روزی هممون بزودی

    یاعلی
  • احمد کعبی
  • سلام
    وبلاگ رزیه
    محلی برای هیئتی ها
    منتظر شما هستیم.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوتتون
    ان شالله خدمت میرسیم

    یاعلی
    توقف ممنوع!

    http://www.sahebzaman.org/dl/sound/clip/tavaqof-mamnu.mp3
    پاسخ:
    سلام
    سپاس فراوان

    یاعلی
  • عطار کوچولو
  • سلام 
    خدا گرماشو تو وجود همه مون بذاره!
    پاسخ:
    سلام
    چه دعای خوبی.
    ان شالله ...

    یاعلی
  • عطار کوچولو
  • سلام 
    خدا گرماشو تو وجود همه مون بذاره!
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله...

    یاعلی
    من دلم حرم بیبی زینب رو میخواد:(

    پاسخ:
    سلام
    ان شالله بزودی روزیتون

    یاعلی
    من دلم حرم بیبی زینب رو میخواد:(

    پاسخ:
    سلام
    ان شالله بزودی روزیتون

    یاعلی
  • وبلاگ شمس
  • عــــاشق آنست که پای غــم دلــــدار بماند                           هـر که شد محـرم دل در حـرم یـار بماند
    عشق شیرین حسیــــن است معمای جنـون                          وآنکه این کار ندانست در انکــــار بماند
    محض لبهای حسین است که تا شور نشور                           آب حسرت شد و در چشـم گهر بـار بماند
    از صـدای سخـــن عشــق ندیدم خـــوشـتر                            درس عشقی است که از نام علمدار بماند
    کـــــــربلا مرکز دلهای گرفتار حســــــین                               یادگــــــــاری که در این گنبد دوار بماند

    .................

    اگرفرصتی بود به ما هم سری بزنید که بسییییییییار خوشحال خواهم شد.

    علی یارتان

    پاسخ:
    سلام
    درس عشقی است که از نام علمدار بماند
    زیبا بود

    ممنون از دعوتتون

    یاعلی
  • وبلاگ شمس
  • سلام بانو
    خوبی؟
    تسلیت می گم شهادت حضرت رقیه(س) را خدمت شما.
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    بنده هم این ایام رو تسلیت میگم

    ممنون از حضورتون

    یاعلی
  • منورالفکر
  • آخ
    بالاخره یکی هم حرف دل ما رو زد
    همه فقط کربلا میخوان
    من اما
    نجف
    حرم
    ایوان طلا و ستون
    هیبت و نفس تنگی
    حیرت وحیا و مچاله شدن
    پاسخ:
    سلام
    آره واقعا همین طوره منم کمتر کسی رو دیدم که این حسو داشته باشه ولی من همیشه زیارت آقا علی بن ابیطالب(ع) رو داشتم و دارم
    خوشا به حال شما که حسش رو فبلا تجربه کردین

    ان شالله زیارت و شفاعت آقا نصیبتون و نصیبمون

    یاعلی
    عجیب
    حالی میشه آدم اینجور موقع ها!
    تمثیل های عینی دم دست
    پاسخ:
    سلام
    حس هایی که آدم رو بیشتر به فکر وا می داره

    یاعلی
  • فدیناه بذبح عظیم
  • ...

    این  قبله به سمت شاه کج خواهد شد


    بی­راهه به سمت راه کج خواهد شد


    دنیا دنیا ستاره بالای سر است


    انگشت به سمت ماه کج خواهد شد


    پاسخ:
    سلام
    شعر زیبایی بود

    بی­راهه به سمت راه کج خواهد شد (ان شالله)

    ممنون از حضورتون


    یاعلی



  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
    دعوتید

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    اخیرا پستی درباره ی نظم حاکم بر انار داشتیم
    ممنون از دعوتتون

    ان شالله عاقبت همگی مون بخیر

    یاعلی
    سلام سما بانو خانوم

    خدایا شرمنده شون نشیم
    خیلی درد داره دری که توی سینه ی خانواده شهداست
    خیلی درد داره عاشورا که هنوز هم که هنوزه امام زمان مون به خاطرش اشک میریزن

    سما بانو واسه این دلتنگی تون گریه عجیب دوای دردیه
    پاسخ:
    سلام :)

    الهی آمین
    :(((

    درسته، این جور گریه ها خیلی دوست داشتنی و آرامش بخشه
    ممنون بانو از حضورتون

    التماس دعا

    یاعلی 

    سلام

    با مطلبی درباره جناب سلمان فارسی به مناسبت وفات ایشان بروزیم.

    تشریف بیاورید

    پاسخ:
    سلام

    ممنون از دعوتتون
    ان شالله خدمت می رسیم

    یاعلی
    امام موسی کاظم علیه السلام:

    التَّدبِیرُ نِصفُ العیشِ
    تدبیر نیمی از زندگی است.

    تحف العقول، ص 425

    پاسخ:
    سلام

    کاش می شد تمام احادیث رو دور تا دور خونه نوشت چون هر کدوم یه دنیا حرف داره
    تدبر...
    ممنونم از شما

    یاعلی
    سلام بانو
    مامنتظرآپای قشنگتون هستیما! :)
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطف شماست
    به چشم در اولین فرصت، دلانه بروز می شود :)

    یاعلی
  • وبلاگ شمس
  • در تمام عمر با چشمان تر گفتم حسین

    در غمت با گریۀ شام سحر گفتم حسین

    دامنی لبریز گل در دامن خود یافتم

    تاکه بایاد غمت با چشم ترگفتم حسین

    باز شد بر  روی من درهای الطاف خدا

    چون که با آه غمی صاحب اثر گفتم حسین

    لحظه ای غافل نبودم من زیاد و نام تو

    در وطن بودم اگر یا در سفر گفتم حسین

    من دل گم گشته ام را یافتم در کربلا

    هر زمان با ناله و سوز جگر گفتم حسین

    همره زوارّ کوی تو به گوشم هر زمان

    آمد از کرببلای تو خبر گفتم حسین

    هیچ نامی لذتش بالاتر از نام تو نیست

    چون «وفائی» در همه عمرم اگر گفتم حسین

    سید هاشم وفائی

    پاسخ:
    سلام
    یاحسین(ع) ...

    ممنون بابت شعر زیباتون

    یاعلی
    دعوتید به: (*.*)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوتتون
    بهره بردم

    یاعلی
  • گلبرگ دانلود
  • سلام منتظر حضور گرمتون هستیم ...
    اربعین حسینی در راه است ...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    یاعلی
  • منور الفکر
  • اربعین ارباب
    برای ما
    یک تمرین است
    تمرین قیامت...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوتتون
    خدمت میرسم حتما

    یاعلی
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • جا مانده‌ایم و شرح دل ما خجالت است
    زائر شدن، پیاده، یقینا سعادت است

    ویزا، بلیط کرب و بلا مال خوب هاست
    سهم چو من پیامک"هستم‌ به‌ یادت" است

    یک اربعین غزل، به امید عنایتی...
    این بغض من اگر چه خودش هم عنایت است!
    پاسخ:
    سلام
    زائر حرم شدن یقینا سعادت است
    اما
    سهم من پیامک "هستم بیادت" هست
    :((

    یاعلی
  • مسافر88 آرام
  •  امام علی علیه السلام:
    سَمعُ الاُذُنِ لایَنفَعُ مَعَ غَفلَةِ القَلبِ؛
    شنیدن گوش، با وجود غفلت دل سودى نمی‌بخشد.
    غرر الحکم: ح ۵۶۱۸

    سلام
    زیارت قبول
    وقتی این دل متوجه رو داری پس زائری پس زیارت قبول

    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    سلام
    :))
    خدا می دونه چقد خوشحال شدم وقتی فرمودین زیارت قبول، ان شالله که همینطور باشه.

    محتاجم به دعا شدید
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم 

    ممنون از حضور و توجهتون

    یاعلی
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    با مطلب
    تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
    بروز هستیم

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از دعوت
    خدمت می رسم ان شالله

    یاعلی

     کاروان می آید از شهر دمشق

         برسرِ خاکِ شهِ سلطان عشق

     کاروان با خود رباب آورده است

      بهر اصغر شیر وآب آورده است

     کاروان آمد ولی اکبرنداشت

       ام لیلا شبه پیغمبر نداشت

     کاروان آمد ولی شاهی نبود

       بربنی هاشم دگر ماهی نبود ...

    پاسخ:
    سلام بانو
    ایام تسلیت :((
    فوق العاده بود
    ام لیلا شبه پیغمبر نداشت ;(
    آآآآآآآآآه
    التماس دعا

    یاعلی
    سلام
    به لطف ارباب ، اربعین این آرامش شامل حال من شد ، تعریف کردنی نیست انشاالله هرچه زودتر قسمتتون بشه خیلی با صفاست خیلی انشاالله این آرامش رو هرچه زودتر تجربه کنید..
    یاحیدر
    پاسخ:
    سلام
    خوش به سعادتتون زیارت قبول، همیشه به زیارت
    ان شالله از دعای خیرتون بی نصیب نبودیم که؟
    ان شالله به دعای دوستان
    آرامش حسینی تون همیشگی 

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">