دلانه


    نویسندگان

    آه

    دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ

    دلم یک دل سیر گریه می خواهد

    دلم یک جای دنج می خواهد

    یک جای دنج در گوشه ای از حرم آقا

    یک دیوار، که سرم را به آن تکیه دهم و بنشینم به درد ودل با آقای مهربانی

    امروز عجیب دلم گرفته، عجیب

    دلم زیارت می خواهد

    امروز دلم یک گریه ی سیر می خواهد

    لطفا برای شفای دلم دعا کنید

    یاعلی

    • سما بانو

    همدل  (۷)

  • سید حسین
  • انشاءالله که همه شفا پیدا کنند
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله ...

    یاعلی
    سلام
    تسلیت بانو

    ماهم دلمان عجیب هوای حرم وگریه کرده
    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام بانو
    بر شما هم تسلیت عزیزم

    ما نیز هم
    ان شالله حاجت روا شوید و شویم، بزودی در حرم آقا
    محتاجیم شدید

    یاعلی
    شفای دل

    دل شفا بگیر لطفن
    پاسخ:
    سلام

    لطفا.
    ممنون از دعاتون

    یاعلی
    بالـم شـڪسته بود و هـوایـﮯ نداشتـم
    از دست روزگـار رهـایـﮯ نداشتم

    بیهوده نیست عـاشق گنـبد طـلا شدن
    مشـهد اگر نبود ڪه جـایـﮯ نداشتم

    دردم زیاد بود و طبیبـﮯ مرا ندید
    دردم زیاد بود و دوایــﮯ نداشتم

    گفتم مگر امام رضـا چاره اے ڪند
    ای واے اگر امام رضایـﮯ نداشتمـ ...

    سلام بانو
    خدا قوت / التماس دعا
    پاسخ:
    سلام بر بانوی نا پیدا

    لذت بردم از شعر زیباتون
    "مشهد اگر نبود که جایی نداشتم"

    ممنون
    محتاجم به دعا

    یاعلی
    ایولا
    پاسخ:
    ضحی:
    سلام
  • امیر احسان اظهری
  • سلام داداش بروزم حتما سر بزن
    پاسخ:
    ضحی:
    سلام


    داداش؟!!!!!!!!!!
  • تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
  • سلام
    خوشحالیم از حضور در وبلاگ زیبایتان.
    به ما هم سر بزنید با پای دل.
    پاسخ:
    ضحی:
    سلام

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">