دلانه


    نویسندگان

    امتحان :(

    چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ب.ظ

    سلام

    ظهر داشتم درس می خوندم، صدای تلوزیون هم میومد، صدای حاج آقا ماندگاری بود توی برنامه سمت خدا

    آخر برنامه آقای شریعتی مجری برنامه از حاج آقا خواستند برای دانش آموزان و دانشجو ها هم دعا کنند. 

    یه حس خوب و آرامش بخشی بهم دست داد وقتی تصور کردم الان تمام مخاطبین برنامه برای من هم دعا کردند

    .

    به امید اینکه تمامی دانش آموزان( البته فکر کنم امتحاناتتون تموم شده) و دانشجویان و طلاب گرامی امتحانات رو به خوبی پشت سر بگذارند.

    ان شالله امتحانات زندگی رو هم با نمره ی بالا پاس کنیم.

    ---------------------------------

    بعدانوشت: امروز برای تماشای "خانه ای کنار ابرها" دعوت شدم، اما امان از این امتحانات :(

    یاعلی

    • سما بانو

    همدل  (۵)

    خداوند متعال:

    اگر بندگان گناهکارم بدانند 
    که چقدر مشتاق توبه و بازگشت 
    آنان هستم از شدت شوق میمردند


    میزان الحکمه,ج4 , ص 2797 , المحجه البیضاج 8, صفحه 62



    سلام
    چه خوب:)
    بله دبیرستان که تموم شده!
    موفق باشین
    پاسخ:
    الله اکبر ...

    سلام بر دوست داشتنی ترین بانوی مجازآباد
    آره خیلی حس خوبی بود، خیلی. ( چه سخته بخوای با یک بانوی علوم انسانی صحبت کنی :) )

    خوش به حالتون، ان شالله تمامش رو خیلی خوب داده باشید
    ممنون عزیزم، به همچنین

    یاعلی

  • مسافر88 آرام
  • حس نابیه
    گوارای وجود نابت بانو

    سلام
    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    حس آرامش ...

    سلام
    حس آرامش ... فوق العاده است نصیبتون ان شالله
    محتاج به دعام، حتما
    خوشحال شما از حضورتون

    یاعلی




  • سید حسین
  • سلام
    باور کنید از خوندن دیگه بزار شدم ،
    لحظه شماری میکنم برای پایان این خان ها بی شمار
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    باور می کنم، البته بیزار که نه؛ خسته.
    منم خیلی خسته شدم، ولی باز به خودم این همون چیزی هست که برای رسیدن بهش تلاش کردی پس ناشکری نکن.
    امیدوارم شما هم از این خان ها با سربلندی بیرون بیایند

    یاعلی
  • تب باران
  • سلام و رحمه الله

    این نیز بگذرد . امتحانات را به خوبی بدید

    دعوتید به

    ”تقدیم به دشمنم، شارلی“

    پاسخ:
    سلام
    به قول دوستم"اینا همش خاطره میشه" 
    ممنونم
    تشکر از دعوت، ان شالله در اولین فرصت خدمت می رسم

    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • وای وای از امتحان نگو که تازه تموم شده!

    :)

    آمین
    پاسخ:
    سلام
    وای وای
    خوش بحالتون، ان شالله با نمرات عالی :)
    ما همچنان درگیریم :(

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">