دلانه


    نویسندگان

    نیمه ی گمشده

    شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۶ ق.ظ

    -----

    می گویند هرکسی نیمه ای گمشده دارد...

    تو اما آقا جان... تمام گمشده منی!...

    و من...یک هیچ ناتمام که باتو هست می شوم...

    .

    .

    این هیچ ناتمام، عاشقانه تو را دوست دارد

    -----

    یاعلی

    • سما بانو

    همدل  (۱۵)

    شرمنده ام آقا جان ...
    پاسخ:
     سلام
    یک شرمنده ی واقعی که جز محب بودن هیچ چیزی توی توشه اش نداره:( (البته خودمو میگم)

    یاعلی
    سلام
    تمام گمشده ی من زودبیاین!
    پاسخ:
    سلام بر فاطمه خانوم گل
    اللهم عجل لولیک الفرج ...

    یاعلی
    سلام
    تمام گمشده ی من زودبیاین!
    پاسخ:
    سلام بر فاطمه خانوم گل
    :)
    اللهم عجل لولیک الفرج ...

    یاعلی
    سلام
    تمام گمشده ی من زودبیاین!
    پاسخ:
    سلام بر فاطمه خانوم گل
    :))
    اللهم عجل لولیک الفرج ...

    یاعلی
  • مسافر88 آرام
  • یک هیچ ناتمام که با تو هست می شوم
    تو آقا تمام گمشده منی
    که بودنت
    نفس زندگیست

    سلام
    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    یک هیچ ناتمام...
    اللهم عجل لویک الفرج

    سلام
    دعاگوییم و محتاج به دعا
    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    یاعلی
    سلام
    لبخنداتون مستدام بانوجان:))
    پاسخ:
    سلام
    :)))
    لبخندای شما نیز:)

    یاعلی
    نمیدانم اگر او را ببینم چگونه میشوم ،
    شاید دستانم را پایین بیاندازم ،
    چشمانم به زمین دوخته شوند ،
    اشکهایم بی اختیار سرازیر میشوند
    و من همچنان غرق سکوتم
    ــــــــــــــــــــــــــ
    سلام بانو
    اجرکم عند الله
    پاسخ:
    من که سکوتم از خجالت خواهد بود 
    شرمنده آقا جانم :(

    سلام
    سپاس

    امیدوارم امتحانات رو بخوبی پشت سر گذاشته باشید

    یاعلی
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    تعبیر قشنگی بود..احسنت...
    یه شعری هم هست که میگه:
    "دیوانه شدم با که بگویم که من از تو
    هم دورم و هم از تو مرا فاصله ای نیست..."

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام

    خوشحالم که خوشتون اومد(البته مطلب رو با تغییر مخاطب و برخی کلمات در اینجا کپی کردم :( )
    ان شالله به دل آقا هم بشینه و اسممون رو جز دوستدارانشون قرار بدن
    بسیار زیبا بود کاش بتونیم این فاصله رو هم پر کنیم بزودی
    منتظر مطالب خوبتون هستیم

    یاعلی
  • سیدمهدی حاجی آبادی
  • دیگی که برای من نجوشد می خواهم سر سگ در آن بجوشد!
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت

    یاعلی
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  •  اللهـــᓄــم عجل لولیڪــــ الفـᓄــرج مولانا صـــاحب الـــᓄــزماטּ...

     

    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سلام
    ممنون از حضورتون

    یاعلی

  • تا اینجا خواندم...
  • سلام

     مهمان ما هم باشید.....


    http://farsiyad.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت

    یاعلی
  • دکـ لـ مـ هـ
  • من که علاوه بر آقا، خودم رو هم گم کردم... :|
    پاسخ:
    سلام
    خودمون را گم کردیم که آقا رو پیدا نمی کنیم و گرنه آقا که ... :(
    به امید یافتن خودمون امن یجیب ...

    یاعلی
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    با پیام های خوردند وبردند! دارند چهره ی خبیث ترین ها را،بزک می کنند...

    بروزم به آدرس زیر:

     

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/11/14/payam1231231

     

    فرهنگ پرواز

    باتشکر

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت

    یاعلی
    آقای ما و مولای ما ...
    دعا کن برای ما
    پاسخ:
    سلام بانو
    آقا همیشه برایی ما دعا می کنند، ما فراموشکاریم :(
    امن یجیب بخوانیم برای هم

    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :(


    پاسخ:
    سلام بانو
    ان شالله بتونیم زمینه ی ظهورشون را فراهم کنیم

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">