دلانه


    نویسندگان

    برگشتم اما ...

    يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی(ع)

    .

    سلام

    کبوترم هوایی شدم. ببین عجب گدایی شدم

                                               دعای مادرم بوده که منم امام رضایی شدم

    .

    برگشتم اما دلم را در گوشه گوشه ی حرم جا گذاشتم 

    .

    ----------------------------

    نایب الزیاره و دعاگوی همه ی دوستان بودم .

    .

    یاعلی

    • سما بانو

    همدل  (۲۰)

    زیارت قبوووول :(((
    پاسخ:
    سلام
    ممنون، قبول حق ان شالله
    ان شالله بزودی نصیبتون

    یاعلی
    سلام

    زیارت قبول

    خوش به سعادتتون
    پاسخ:
    سلام

    تشکر، قبول حق
    ان شالله بزودی نصیبتون

    یاعلی
    سلام بانو
    هرکه رفت دلی از خود جا گذاشت...
    رسیدن بخیر ، زیارت قبول ...
    ان شاءالله که حاجت روا بشین
    یا علی و موید باشید

    پاسخ:
    سلام
    :( ، کاش میشد خودمون هم بمونیم
    تشکر، قبول حق
    ان شالله و همچنین شما 
    موفق باشید

    یاعلی
    سلام
    خوش بحالتون..
    بعد کربلا خیلی دلم میخواس برم اما هنوز که آقا نطلبیده..
    دعا کنید برامون
    یاحیدر
    پاسخ:
    سلام
    واقعا بهتر از این ممکن نبود
    ان شالله بزودی زود نصیتون
    محتاج به دعام، دعاگوی شما و تمامی مجازی ها بودم 
    درسته من بنده ی بی مقداری هستم اما پیش یک بزرگوار بودم که نگفته از همه دردها و درمون ها مطلع هست 
    پس مطمئنن حاجت روا میشید ان شالله

    یاعلی
    سلام
    کاغذدیواری جدیدمبارک:)
    خیلی خوشگله:)
    لینکای اون گوشه چه خوبه:)
    شرمنده فرمودین،ای بابا ای بابا؛)
    پاسخ:
    سلام بانو
    زیارتتون قبول :)
    آره خیلی زیباست، منم خیلی دوستش دارم
    بله به نکته ی ظریفی اشاره کردین :))
    :)))))

    بانوضحی با شما هستند

    یاعلی
    سلام بانو
    زیارت قبول
    پاسخ:
    سلام بر سیب کال عزیز که عطر سیبشون همه جا رو پر کرده
    تشکر قبول حق ان شالله
    برای خوب شدن حال همه دعا کردم علی الخصوص ....
    تا بیشتر بتونیم از مطالب زیباشون استفاده کنیم

    :)

    یاعلی
  • کمی بودن ...
  • زیارت قبول
    پاسخ:
    سلام
    تشکر، قبول حق ان شالله

    یاعلی
    اینجا خیلی قشنگ شده
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    از نظر من که فوق العاده است
    میدونستم قدیمی های اینجا(مثل خودم)قالب قدیمی دلانه رو بیشتر می پسندن به همین خاطر هیچ قالبی طراحی نشد تا دلانه ی بزگوار حداقل موافقت خودشون رو برای استفاده از این قالب اعلام کنند که بالاخره موافقت کردند

    از همین تریبون :) ازشون ویژه تشکر می کنم

    یاعلی
  • باران نم نم...
  • سلام بر عمه ی جوان

    اصلا هرچی که بود به خاطره بارونی بود که میومد...

    انگار خدا فضا رو تلطیف بخشیده باشه اونجوری...

    پاسخ:
    سلام باران بانوی نازنین
    حرم آقا، بارش باران و دیدار باران عزیز، عالی تر از عالی بود

    گفتین عمه! یادم افتاد به پیامک های عمه خانومی برادرزاده ی عزیز و برداشت های شما :))
    خوشحالم که شما را در دلانه میبینم

    یاعلی  
  • باران نم نم...
  • راستی،

    اجازه هست ما به قالب وبلاگ شما و این همه تخصص حسودیمون بشه؟!!!


    پاسخ:
    سلام

    حسودی که نه مخصوصا به تخصص من:)) چون این قالب قبلی دلانه هست

     با توجه به چانه زنی های بسیار که با دلانه ی نازنین مبنی بر بازگشت به مجازآباد و نهایتا عدم موافقت ایشون؛ داشتیم، دلانه جان موافقت کردن که حداقل قالب قبلی دلانه با قدری تغییر استفاده بشه تا شاید دوستان قدیمی اینجا حس بهتری داشته باشند.

    پس شما می تونید به قالب دلانه و تخصص یکی دیگه غبطه بخورید :)

    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سلام
    زیارت قبول

    وای خوشبحالتون
    :)

    واقعن دیدار دوستای مجازی فوق العاده است
    حس خیلی خوبیه
    :)
    پاسخ:
    سلام 
    قبول حق ان شالله

    ممنون، ان شالله نصیبتون :))


    چیزی فراتر از فوق العاده 
    عالی بود
    دعاگو هم بودم

    یاعلی
  • فانوس جزیره - گمنام
  • سلام
    زیارتتون قبول.
    عاقبتتون بخیر.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ، دعاگوی تمام اهالی جزیره بودم :)
    عاقبت بخیری نصیب همه ان شالله

    یاعلی
  • دکـ لـ مـ هـ
  • زیارتتون قبول حق ان شاءالله :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون، ان شالله
    دعاگو بودم

    یاعلی
    سلام
    زیارت قبول
    دیدار دوستان مجازی در دنیای حقیقی قشنگه اما هنوز تجربش نکردم
    اما یه تجربه ای کردم که برام خیلی خوشایند بود
    دیدار یه دوست حقیقی  در فضای مجازی 
    دوستی که مدتی در گوشه ای از زمین خدا با هم زندگی کردیم و بعد هر کسی سمت دیار خودش رفت و ...
    بعد مدتها ایمیلی ازش دریافت کردم که همه مطالبمو توی فانوس میخونه اما اهل نظر گذاشتن نیست./.
    شما دوستای مجازی رو در دنیای حقیقی دیدار کردید و من دوست حقیقیمو در فضای مجازی.
    جالبه
    خدا حفظتون کنه...
    پاسخ:
    سلام 
    قبول حق ان شالله
    دعاگو بودم، مخصوصا موقع نماز
    حقیقتا فوق العاده بود
    البته تجربه شما هم خیلی جذاب باید باشه مخصوصا اگه مدت ها ازشون بی خبر باشید
    پس دنیای مجازی هم می تونه باعث تجدید دوستی های گذشته هم بشه
    ممنون از دعای خیرتون

    یاعلی


    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    همین که ما خواستیم سوغاتی بگیریم، بخش نظرات را بستید؟!!{لبخند}

    باشه بابا...سوغاتی نمی خواهیم!!{لبخند}

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام

    :)
    سوغاتی های شما داخل زنبیل محفوظه 

    ان شالله

    یاعلی
  • کمی بودن ...
  • یاقریب
    ای نزدیک بندگان

    خداوندازخودمابه قلبمان نزدیکتراست
    دلیل آن رادرسوره ی اعراف 
    آیه ی 24بخوانید!
    پاسخ:
    یا قریب ...

    سلام
    ممنون از شما

    یاعلی

    سلام

    زیارت قبول....

    پاسخ:
    سلام
    قبول حق ان شالله
    دعاگو بودم

    یاعلی
    سلام
    زیارتتون قبول باشه

    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنون قبول حق ان شالله

    یاعلی
    سلام بانو
    دیگه به روز نمی کنید...
    **************************
    میلاد بزرگ بانوی دشت کربلا و نگهدارنده ایمان و عقیده و کوبنده دژخیمان زورگوی بنی‌امیه، حضرت زینب(س) بر شیعیان مبارک باد!
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک

    ان شالله در اولین فرصت 
    یه کم کارهام با هم قاطی شده کارهای ترم قبل و این ترم و ...:(
    ممنون از حضور و توجهتون

    یاعلی


    سلام علیکم مومن
    ما باید زیارت قبول بگیم به شما
    زیارت شاه قبول
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    تشکر، قبول حق ان شالله
    نایب الزیاره و دعاگو بودم به شدت
    مخصوصا موقع دعا برای عاقبت بخیری

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">