دلانه


    نویسندگان

    بهاری شویم

    يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ

    سلام

    .

    به نظرتون بهاری بشیم مهم تره یا فاطمی؟

    .

    به نظرم شاد و سرزنده و بهاری بودن خیلی خوبه، خیلی مهمه

    اما اگر فاطمی باشیم، میتونیم همیشه بهاری بمونیم.

    .

    ان شالله فاطمی بشیم و فاطمی بمونیم.

    .

    یاعلی

    • سما بانو

    همدل  (۱۴)

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور و دعوتتون
    خدمت می رسم ان شالله

    یاعلی
    سلام
    قشنگ بودا ولی قبول ندارم زیاد!
    ینی صددرصدکه فاطمی بودن بهتره ولی به نظرم همه چی یه اندازه ای داره یه موقعی داره!
    ولی عکستون خیلی خوبه بهاری وفاطمی:)
    پاسخ:
    سلام خانوم
    ممنون از لطفتون 
    متوجه منظورتون شدم اما منظورم این نبود
    فاطمی بودن بدین معنا نیست که تنها عزادار بانو فاطمه زهرا(س) باشیم
    منظورم این بود که فاطمی رفتار کنیم فاطمی زندگی کنیم و ...
    و در سراسر زندگیمون حضرت (س) را الگو قرار بدیم 
    پس فاطمی شدن منافاتی با بهاری شدن نداره
    اما بهاری شدن این معنای وسیع رو نداره، داره؟

    یاعلی
  • شیخ صاعد بالازاده
  • سلام و خداقوت
    منافاتی با هم ندارند به نظرم. یعنی این با آن یا آن با این تناقضی ندارد. احترام به این و پاسداشت آن با هم هم می شود.
    پاسخ:
    سلام
    زنده باشید
    صحبت شما کاملا متین اما بنظرم اگر فاطمی باشیم یعنی فاطمی واقعی نه تنها عزادار حضرت(س)، می تونیم بهاری هم باشیم
    اما بهاری بودن به تنهایی کافی نیست

    یاعلی

    سلام بانو
    اگر طبیعت در بهار زنده شود ، باور دارم بهار در فاطمه ( سلام الله علیها ) زنده می شود ...
    ان شاءالله سالی فاطمی داشته باشیم ....
    یا حق
    پاسخ:
    سلام
    بهار در فاطمه(س) زنده می شود 
    ان شالله...

    یاعلی
  • علی رسولان
  • خیلی عکس زیبا و نازُ خوشگلی هستش !
    دست شما و طراحُ و کلیه عوامل تشکر
    قلب هاتونم پر از نور !

    پاسخ:
    سلام
    اینطوری که شما گفتین، ترغیب شدم یک بار دیگه برم عکسو ببینم
    تشکر از تعریفتون منم دوستش دارم
    دست طراحش درد نکنه، من که فقط انتخابش کردم و کمی تغییرش دادم
    عجب آرزویی، ممنون

    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • فاطمی بودن بهاری بودن داره 
    یعنی همین که فاطمی باشی ذاتا بهاری هم هستی
    پاسخ:
    سلام بانو
    آی گل گفتید
    من همینو میخوام بگم اما فکر کنم نشد که خوب بیانش کنم
    ان شالله فاطمی باشیم و فاطمی بمونیم

    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • آره یکم چاشنی ادبیات و تلمیح و اینا میخواد 
    یکی باید خوشگل بیاد بیانش کنه 
    همچین دلنشین باشه و مفهومو برسونه!
    ولی خب مطلبو همه میگیرن یعنی اونی که باید بگیره میگیره
    :)

    پاسخ:
    سلام
    کاملا درسته
    به نظرم یکی از سخت ترین کارای دنیا همینه
    من که از این کارا بلد نیستم باید یکی رو پیدا کنم، بگم چی میخوام بگم اون بیاد ادبی بیانش کنه
    :)
    امید به خدا

    یاعلی
    سلام
    آها...ولی اونجوری برداشت میشد
    فک کنم آقای صداقتم اونجوری برداشت کردن
    (من کامنتای بقیه رونخوندم!

    یاعلی)
    پاسخ:
    سلام
    خدا را شکر حداقل توضیحاتم واضح بود
    :)
    وخدایی... عزیز درست میگن برای نوشتن باید ذوق ادبی داشته باشی
    که من ندارم متاسفانه 
    البته می دونستما اما الان بیشتر بهش فکر کردم
    :(

    یاعلی
  • منور الفکر
  • فاطمی!
    اینقد سخته که حسم میگه نکش خودتو نشدنیه
    پاسخ:
    سلام
    سخت بودنش که خیلی سخته اما می تونیم تلاشمون رو بکنیم

    یاعلی
  • مهدی شریفی
  • بهاری نیست وقتی بهار علی خزان شده
    پاسخ:
    سلام
    :(

    یاعلی
  • مهدی شریفی
  • عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    پیشاپیش سال نو شما هم مبارک
    بنظرم استفاده از کلمه ی سال نو بهتر از عید باشه

    یاعلی
  • مهدی شریفی
  • چند تا پست دیگه مونده تا سیر زهرایی میم شین تموم بشه
    حیف
    دوست داشتید میم شین رو شرمنده کنید با حضورتون
    دوست هم نداشتید میم شین رو شرمنده کنید با دعاتون
    دوست هم نداشتید میم شین شرمنده هست بابت کم و کاستی هاش
    یا حق
    پاسخ:
    سلام
    دشمنتون شرمنده
    ان شالله خدمت می رسیم
    و به شرط لیاقت دعاگو هستیم
    و ممنون بابت مطالبتون لذت می بریم ازشون

    یاعلی
  • دکـ لـ مـ هـ
  • سلام
    بزرگی می‌گفت؛ عده‌ای نشستن برنامه ریختن که فاطمیه امسال، کل 13 روز رو عزا و ماتم بگیریم! نه برای ایام فاطمیه! برای اینکه به شکل افراطی ایران و ماهارو دائم در عزا نشون بدن! باید حواسمون باشه...
    ان شاءالله همیشه فاطمی باشیم :)
    سال نوتون سبز...یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    بله متاسفانه هر کاری برای خراب کردن تصویر اسلام و ایرانی مسلمان انجام میدن، ان شالله ما دیگه به این توطئه ها دامن نمی زنیم
    ان شالله...
    سال نو شما هم توام با دلخوشی باشه ان شالله
    بهترین ها نصیبتون

    یاعلی
    تا چند روز دیگه امسالم تموم می شه ؛ خوب یا بد ، تلخ یا شیرین ، سخت یا آسون ! ولی از اون گذشته ، سر سفره های هفت سینتون موقع تحویل سال ،  برای ماهم دعا کنید .
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم به دعا شدید
    ولی به چشم حتما

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">