دلانه


    نویسندگان

    گر نگاهی به ما کند زهرا(س) ...

    دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

    بارالهــــا تو ببین  این سوز ما

    فاطمیــــه گشته در نـوروز ما

    آمدم هیئت که تا خدمت کنم

    بار دیگر با علـی(ع)، بیعت کنم

    آمدم خدمت کنم، بر اهـل دل

    تا نگــردم پیش مولایم، خجـل

    گفتم امشب سفره ای برپا کنم

    هفت سین عشق، در آن جا کنم

    مادرم زهرا(س)، مرا یاری نمود

    بهـر چیدن، با من همکاری نمود

    گفت بگذار از بـرای سفــره ها

    سیـن اول، سیـلـی آن بـی حیـا

    دومین سین، سقط بود و محسنش

    این غم عظماسـت، گشته قاتلش

    سین سوم، سرخی مسمـار بـود

    رنـگ خــون پهلــوی آن یار بود

    گفت سین چهارمم کار در است

    سینـه ی مجروح مسمـار در است

    پنجمین سین، سوختن با دربها

    ســوختــن بـا آتـش نامـــردها

    سیـن شـشم، سختی درد و اَلَم

    دیــدن حیـدر(ع) میان موج غـم

    آخـرین سین از برای سفـره ام

    آتشــی افروخــت در کاشـانـه ام

    هفتمین سین، ساختن با درد بود

    چـون مدینه آن زمان نامــرد بود

    آمــدند بهــر عیـادت دیـوها

    با چـه رویی؟؟ من نمیدانم خـدا!!


    التماس دعای فرج...

     

    • سما بانو

    همدل  (۱۲)

    سلام
    منم عاشق شدم فک کنم ینی اون مدلی که شمامیگین!فک میکنم عاشق شدم...
    التماس دعای فراووون

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام خانومِ ...
    چه عالی
    پس التماس دعای ویژه

    یاعلی
    خانوم... چیع؟!
    میرم میگما... :))
    پاسخ:
    جای خالی رو خودتون پر کنید لطفا
    یکیش می تونه همین باشه
    ای ناقلا
    بعد تو دنیا قشنگ نیست...

    سلام

    ان شاء الله سال خوبی داشته باشید و دلتون سرشار از محبت اهل بیت باشه
    پاسخ:
    :( حقیقتا هم قشنگ نبود

    سلام
    ممنون
    ان شالله شما هم سالی سراسر خیر و برکت داشته باشید

    یاعلی
    سلام
    علی غمی نداشت آن زمان که کوهی داشت
    نماز میت بانو عجب شکوهی داشت
    شهادت مادرم تسلیت
    و بالاخره بعد از چند روز لطف به قلم، سیر هشت و هشت دقیقه نوشتنم امروز به پایان رسید
    خدا کند که مادر از بدترین دوستدارش این چند خط را قبول کند
    لحظه ی پایانی را نوشت

    حرف های دلم تمومی نداره
    و حرف های دلم رو نمی تونم بگم
    ولی اتفاقتی این ایام برام افتاد که ...
    به هر حال سیر جدید از ساعت 01:30 بامداد فردا پنج فروردین شروع می شه
    ادعای بزرگیِ برای من ولی تا اسفند 94 فقط از حضرت زهرا خواهم نوشت
    ان شاء الله بتوانم
    دعایم کنید که دستم به آسمان برسد
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از شما بخاطر مطالب ارزنده تون
    ان شالله بانو دستگیرتون باشند همیشه
    می رسم خدمتتون ان شالله

    یاعلی
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    عرض کنم که این اخوی ما-صالح- یه مطلبی ازش یادگاری داریم که میگه طینت های پاک اول مسائل را حس می کنند و اشک می ریزند بعد باخبر میشن که داستان از چه قراره..مونه اش داستان حضرت آدم علیه السلام است که وقتی وارد کربلا شد دلش گرفت و شروع کرد به گریه کردن...بعد از خدا پرسید چرا این حالت به من دست داد؟...خدا فرمود که بعدها یه همچین اتفاقی اینجا رخ میده....

    حالا این مطلبی که شما فرمودید همینه که دل مومن، به خاطر اینکه دل مولاش می گیره، اون هم غصه دار میشه...


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    بله کاملا درسته، دست شما و جناب صالح هم درد نکنه

    ان شالله که جز مومنین اون هم از نوع واقعیش قرار بگیریم 
    ممنون از حضور و توجهتون
    سال خوبی داشته باشید به حق ابوتراب

    یاعلی
    سلام بانو
    شعر خیلی زیبایی بود
    روزگارتان فاطمی باشد
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون، دست شاعرش درد نکنه
    تشکر از دعای خوبتون، شما نیز

    یاعلی
    سلام
    دیگه مثل سابق دعوتتون نمی کنم
    هر موقع دوست داشتید سر بزنید
    هر شب رأس ساعت 01:35 به روز می شم البته به شرط لطف حضرت زهرا
    و ان شاء الله فقط با محوریت حضرت زهرا می نویسم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت
    خدمت می رسم ان شالله
    ان شالله موفق و پایدار باشید

    یاعلی
    سلام
    لطف می کنید بگید شاعرش رو؟
    پاسخ:
    سلام
    شرمنده، نمی دونم
    یکی از دوستان ارسال کرده بود منم ازش استفاده کردم

    یاعلی
    خدا کند من هم عاشقت شده باشم
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله...

    یاعلی
    سلام
    بسیار مطالب آموزنده ای بود
    اولش فکر کردم خانوم ضحی نوشتن بعد دیدم اسم شماست
    اینکه خودتون نوشتین تو سال جدید خیلی خوب اینکه خوب نوشتین خیلی بهتره
    پاسخ:
    سلام
    واقعا؟؟؟شما لطف دارید
    البته نوشته های من کجا و نوشته های ضحی خانوم کجا

    ولی خیلی خوشحال شدم

    یاعلی
    سلام
    ممنون که تشریف میارید و سبب دلگرمی می شید
    بسیار سخته سال 94 رو با همین سیر تموم کرد
    ولی ان شاء الله به لطف خودشون انجام می شه
    هر روز 01:35 بامداد
    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم
    ان شالله خود بانو کمک می کنند
    ان شالله

    یاعلی
    بله واقعن خوب نوشتین!
    پاسخ:
    سلام
    بسی خرسند شدم
    ممنون

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">