دلانه


    نویسندگان

    روزِ نو

    جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

    .

    نوروز واقعی، روز ظهور مهدی فاطمه(ع) خواهد بود

    .

    السلام علیک یا ربیع الانام

    .

    • سما بانو

    همدل  (۱۳)

    چ عکس زیبایی و چ حقیقت زیباتری
    پاسخ:
    سلام
    فوق العادست البته اگه بتونیم (من و تو و او و ...) برای رسیدن این نوروز قدمی برداریم که دیگه محشر میشه

    یاعلی

    سلام
    صددرصد:)
    چه عکس خوشگلی!
    شماکه خودتون انقدخوش سلیقه این زشته بخواین برای روزپدریه موقع ازعکس دیگران استفاده کنینا!:))
    دوس داشتین این قسمتشوحذف کنین ولی اگه حذف کردین من اعتراض میکنم!
    پاسخ:
    سلام
    بله بله 100% (سمابانوام  دیگه :) )
    :)
    شما لطف دارین بانو اما دلیل نمیشه از عکس انتخابی دیگران خوشم نیاد، دلیل میشه؟ :)
    چون مطمئن بودم معترض میشین و اعتراض وارد بود گذاشتم تا بتونم از حقوقم دفاع کنم.
    :))

    یاعلی


    سلام
    خیلی وقته دلم هوای عید رو کرده ،
    عیدی به پاکی روزهای بچگی ...
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    موید باشید

    پاسخ:
    سلام
    بچگی همه چیزش دوست داشتنیه
    ولی بدی انسان اینه که توی هر دوره ای که باشه توی هر موقعیتی حسرت یه چیز دیگه ای رو میخوره
    ان شالله روزایی به زیبایی و سادگی دنیای بچگی در انتظارتون باشه

    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    یاعلی

    سلام
    بله مشخص ازاین صددرصدتون:))
    نه دلیل نمیشه که عکس دیگران رودوس نداشته باشین ولی دلیل هم نمیشه استفاده کنین
    اعتراض میکنم اگه گذاشتینا!:))

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    :)
    دلیلم نمیشه استفاده نکنم
    حالا ان شالله تا اون موقع فراموش کردین( که البته اگه قرار به فراموش کردن بود تا حالا فراموش شده بود )
    یا اینکه عکس خوشکل تر رو بیابید
    :)

    یاعلی
    کاش برسه به قد زندگی من...
    پاسخ:
    سلام
    کاش برسونیم خودمون رو ...

    یاعلی
    اللهم عجل الولیک الفرج...
    پاسخ:
    اللهم عجل الولیک الفرج

    سلام
    به امید فرج

    یاعلی
  • تا اینجا خواندم...
  • سلام....اولین کتاب سال 94....



    http://baketab.blog.ir/post/56
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت
    ان شالله می رسم خدمتتون

    یاعلی
    سلاااام بر سما بانوی نازنینمون
    خوبی بانو؟؟؟
    دلمان تنگ گشته بسی
    :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خوبین شما؟
    سال نو مبارک
    منم سیب کال نازنین
    می آم خدمتتون

    یاعلی
    دل تنگ شما شدم
    می روم کنار جدتان آرام شوم
    پاسخ:
    سلام
    آرامش واقعی یعنی همین
    نایب الزیاره باشید لطفا

    یاعلی
    ای کاش سن ما قد بدهد این عید را...
    پاسخ:
    سلام
    ای کاش ...
    ان شالله بتونیم خودمون رو برای این عید آماده کنیم

    یاعلی
  • باران نم نم...
  • سلام بر سمابانو عزیز...
    سال نو مبارک...
     چقدر دلم می خواد مجدد جایی هم رو ببینیم...
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج...

    سلام خانوم
    سال نو شما هم...
    زیارتتون هم قبول
    منم، ان شالله تا کلاسا شروع نشده تشریف بیارید در خدمتتون باشیم
    اینجا فقط آب و هوای بهار و پاییزش خوبه پس زودتر دست بکار شید و حرکت کنید
    :)

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوت
    ان شالله می رسم خدمتتون

    یاعلی
    هی خدای من ....
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله در این جشن بهاری باشید و باشیم 
    و هم الان خودمون رو برای اون روز آمده کنیم

    یاعلی

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">