دلانه


    نویسندگان

    توقف در اتوبان

    جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

    این روزها با بهانه و بی بهانه؛ تمام هستی ام را نشانه می رود:

     

     

    "و من أَعرَضَ عن ذکری فإنّ لهُ معیشةً ضنکاً و نحشُرُهُ یومَ القیامةِ أعمی" طه/۱۲۴

     

                                                                      و من أعرَضَ عن ذکری ...

                                                                      و من أعرَضَ عن ذکری ...

     

     

     

     

     امید نوشت: "والّذین جهدوا فینا لنهدینَّهُم سُبُلَنا..."

     

    همراه نوشت:

    شرط لازم حرکت: "... و هیّئ لنا مِن أمرِنا رَشَدا" کهف/۱۰

    شرط کافی حرکت: "أُولئکَ یُسرِعونَ فی الخیرات و هُم لها سبقون" مومنون/۶۱

    • ضحـ ـی

    همدل  (۲۳)

  • مهدی شریفی
  • لطفاً راهی به من نشان بده که سبیل نه صراط باشد
    الحمد لله که راهم با علی مستقیم است
    پاسخ:
    ضحی:
    کلمه لااله الا الله حصنی
    فمن دخل فی حصنی
    امن من عذابی


    الحمدلله علی هدانا بولایه امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام
    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام
    بله واقعا تکان دهنده هست
    کار خوبی کردید که امید نوشت رو هم بهش اضافه کردید
    باید خوف و رجا رو در کنار هم داشت تا از مسیر حق منحرف نشد
    ممنون بابت مطلب خوبتون... مختصر و مفید
    پاسخ:
    ضحی:
    سلام
    تشکر از دقتتون

    التماس دعا
  • ساکت در قفس
  • دنگ..،دنگ..
    ساعت گیج زمان در شب عمر
    می زند پی در پی زنگ.
    زهر این فکر که این دم گذر است
    می شود نقش به دیوار رگ هستی من...
    لحظه ها می گذرد
    آنچه بگذشت ، نمی آید باز
    قصه ای هست که هرگز دیگر
    نتواند شد آغاز...
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دعوتید به ریشه ها 

    http://heyateketab.blog.ir/post/232

  • منور الفکر
  • خب معنی شان را هم بگذارید...
    --
    روزگارتان آبنباتی...قدم رنجه!
    پاسخ:
    ضحی:
    شاگرد  مکتب خانه ی شما هستیم ..
    می فرمودی مستفیذ می شدیم استاد ...
    همین که اعرض بشیم از ذکرش
    اون وقته که ضنکا
    بیچارمون می کنه و بعدم با تمام
    پررویی بازم واسه خدا شاخ و شونه می کشیم
    که چرا حواست نیس به من !؟
    پاسخ:
    ضحی:

    قانونی که خدا فرموده همینه که بعد از اعرض، ضنکا میاد
    اما ما ادم ها گاهی امتحانات الهی رو فراموش می کنیم و انها را با ضنکا اشتباه می گیریم و بعد میریم به سمت اعرض ...
    سلام
    :(((((((((((((((((
    اینقد نوشته بودم پاک شد همش 
    ای خداااا

    یاعلی

    پاسخ:
    ضحی :
    سلام
    :)
    خدایا ببین این بنده ی خدا چی میگه :)))


    علی یارتون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :/
    همسایه ی دیوار به دیوار ما، صاحب خانه ی ذره کمی حالش نامساعد است و میهمان تخت های بیمارستان شده است، بیایید در ختم 40 حدیث شریف کسا برای بهبودی ایشان دعا کنیم...
    منتظر لبیک شما برای ختم دعا هستم.
  • ذره ای از تبار نسیان
  • سلام
    این اعرض و ضنکا و.. که میگید چیه!
    یکم میشه برای بی سوادها شفاف سازی کنید!{لبخند}


    عاقبتتون بخیر.
    پاسخ:
    ضحی :

    سلام علیکم
    اعرض : روی گرداندن .. اعراض کردن
    ضنکا : سختی و مشقت


    اختیار دارید
    شما که خودتون استادید


    یاعلی
    سلام علیکم مومن
    من اینجا نظری نذاشتم ؟
    من پیگیر نظراتم و جوابها هم میشم ها (لبخند)
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    ضحی:
    سلام علیکم بزرگوار

    این لطف شماست
    تشکر 

    یاعلی
  • شیخ صاعد بالازاده
  • سلام
    عالی و عالی و عالی بود
    من از قران هیچی نمی دونم، واقعا ممنون، بی نهایت
    پاسخ:
    ضحی:
    سلام
    نظر لطف شماست

    یاعلی
  • ساکت در قفس
  • سلام



    صل الله علیک یا امیر المومنین

    110 یا علی بگو امروز

    ***یا علیـــــ***


    __________________________________________________________

    حسرت یک روز دیگر در نجف ای کاش نماند بر دلم....


  • باران نم نم...
  • پستتون +40 سال دانش عربی و قرآنی می خواستا!!!
    پاسخ:
    ضحی:

    O-O

    قرآن بوداااااااا

    نفرمایید بانو
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام


    http://heyateketab.blog.ir/post/234

    احسنت.

    این نشانه رفتن مخصوص این روزها نیست، ماراتونی است که تا آخر عمر ادامه دارد، خودش باید دست مان را بگیرد و جلو ببرد.

    پاسخ:
    ضحی:
    تشکر

    خودشان که دستگیر هستند همواره
    اما گاهی خودمون هستیم که کودک وار گم می شویم در دنیا ..
    منور الفکر نمره عربی؟!
    پاسخ:
    ضحی:

    بانو منور پاسخگو باشند
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    پاسخ:
    ضحی:
    تشکر
    همچنین شما
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    سلام علیکم
    وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید
    افتخار میکنم با تبادل لینک موافقت کنید
    منتظر جوابتون هستم
    یاعلی.

    سلام علیکم مومن
    روز گرامیداشت مقام حضرت معصومه و روز تکریم مقام دختر بر شما بزرگوار مبارک
    نماز یکشنبه های ماه ذی القعده فراموش نشود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام علیکم مومن
    دعوتید به :
    شما هم نویسنده باشید ..
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    ثبت یک دلانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">